• Den sjette sans
    57%
  • Unbreakable
    19%
  • Signs
    12%
  • The Village
    3%
  • The Happening
    3%
  • Split
    3%
  • The Visit
    1%
  • En anden film
    1%
  • After Earth
    1%

Stemmer i alt: 291

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 David Munch 7 år siden

The Village
Signs
6th Sense
Unbreakable
Avatar: The Last Airbender
Lady in the Water
The Happening
After Earth

I den rækkefølge. Glæder mig til at se Split. :)
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Unbreakable
6. Sence
Signs

Unbreakble er total undervurderet film, som slet ikke har fået den ros den fortjente i sin tid.
Gravatar

#3 Deadpoolz 7 år siden

jeg må sige the sixth sense da jeg husker stadig slutningen og min reaktion :O
Gravatar

#4 moulder666 7 år siden

Der er mere end een der har stemt på The Happening? Vildt nok.

Til gengæld er jeg ganske tilfreds med, at After Earth ikke har fået en eneste stemme - og at Avatar heller ikke har fået noget positivt - for jøsses, hvor er de da ringe. Avatar står for mig som et af de allermest lysende eksempler på ringe børneskuespillere.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#5 smolinsk 7 år siden

moulder666 (4) skrev:
Der er mere end een der har stemt på The Happening? Vildt nok.

Til gengæld er jeg ganske tilfreds med, at After Earth ikke har fået en eneste stemme - og at Avatar heller ikke har fået noget positivt - for jøsses, hvor er de da ringe. Avatar står for mig som et af de allermest lysende eksempler på ringe børneskuespillere.


Blander du ikke nogle film sammen her? Avatar lige pludselig? mener du ikke The Last Airbender
Gravatar

#6 Fizk 7 år siden

smolinsk skrev:
Blander du ikke nogle film sammen her? Avatar lige pludselig? mener du ikke The Last Airbender

Den er god nok - Næsten. Den oprindelige serie (Der i øvrigt er ret god!) på Nickelodeon hed "Avatar: The last airbender", men for at undgå forvirring med James Camerons "Avatar", nøjedes man med "The last airbender". Så det er ikke helt ved siden af at refere til "The last airbender" som "Avatar" :)

Skriv ny kommentar: