• The Avengers
    35%
  • Iron Man
    21%
  • X-Men: First Class
    7%
  • Blade
    6%
  • X-Men 2
    5%
  • X-Men
    4%
  • Spider-Man 2
    3%
  • Jeg kan ikke lide Marvel-filmatiseringer
    3%
  • Captain America: The First Avenger
    3%
  • Spider-Man
    3%
  • The Amazing Spider-Man
    2%
  • Thor
    2%
  • The Wolverine
    1%
  • Thor: The Dark World
    1%
  • Hulk
    1%
  • X-Men Origins: Wolverine
    1%
  • Anden film
    1%
  • The Incredible Hulk
    1%
  • Daredevil
    1%
  • Spider-Man 3
    1%
  • Fantastic Four
    0%

Stemmer i alt: 1719

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 SublimeKen 10 år siden

Jeg tror en del her overdriver en smule mht. deres had til The Avengers, hovedsageligt pga. den er så populær og elsket af de fleste. Men som man siger, det er som regel de bedste eller mest populære film der har de mest logikbrydende haters.

Med det sagt, her er min rangering:

6/6
1. Spider-Man 2

5/6
2. X-Men 2
3. The Avengers
4. Blade 2
5. Spider-Man
6. Iron Man

4/6
7. Thor
8. X-Men: First Class
9. Captain America: The First Avenger
10. Blade
11. Thor: The Dark World

3/6
12. Iron Man 3
13. The Amazing Spider-Man
14. X-Men
15. The Incredible Hulk
16. Daredevil (Directors Cut)
17. X-Men 3 – The Last Stand

2/6
18. The Wolverine
19. Iron Man 2
20. Hulk
21. Spider-Man 3
22. Fantastic Four: Rise of The Silver Surfer
23. Fantastic Four 1
24. Ghost-Rider 1
25. Daredevil (Theatrical Cut)
26. X-Men Origins: Wolverine
27. Ghost Rider 2 - Spirit of Vengeance

1/6
28. Blade Trinity
29. Electra

Ikke set:

Captain America 2 - The Winter Soldier
The Punisher (2004)
The Punisher (1989)
The Punisher: War Zone
Fantastic Four (1994)
Captain America (1990)
Man-Thing (2005)
Gravatar

#32 Riqon 10 år siden

Observation: Daredevil ligger foran Spider-Man 3 i denne poll. Jeg vil derfor gerne have min stemme tilbage, så jeg kan afgive den på ny. :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#33 Ispep 10 år siden

De er også sådan ca. lige slemme men den bedste film fører, det er glædeligt ;)
Gravatar

#34 Driver 10 år siden

SublimeKen (31) skrev:
Jeg tror en del her overdriver en smule mht. deres had til The Avengers, hovedsageligt pga. den er så populær og elsket af de fleste. Men som man siger, det er som regel de bedste eller mest populære film der har de mest logikbrydende haters.

Håber du selv er klar over, hvor meget du vrøvler, hvor meget du generaliserer og hvor lidt logik, der er i den ovenstående sætning. Det er sgu ironisk.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#35 SublimeKen 10 år siden

Jeg går ud fra du kan uddybe, og argumentere for hvad du siger, siden du virker så sikker på at du har ret i din lille påstand ;)

Jeg ser ikke folk argumentere passioneret imod film som Batman og Robin eller Electra, for der skal ikke meget logikbrydning til at gøre dem værre end de er. Det skal der dog med Avengers. Det er korrekt den ikke er perfekt og har sin fair share af fejl, men på det niveau som haters herinde sætter den på er hjernedødt logikbrydende.
Gravatar

#36 SublimeKen 10 år siden

Og benægter du at den er populær eller elsket af de fleste?
Gravatar

#37 Kyllingebenet 10 år siden

SublimeKen (36) skrev:

Men gør det filmen god? Nej. Ikke for alle. Jeg vil ikke betragte mig som en hater, da jeg selv kan lide Iron Man og Thor filmen, men jeg synes bare ikke at Avengers i sig selv er særlig god. (Primært plottet, sekundært det kedelige fjendegalleri). Jovist, den er god på andre punkter, men det er bare ikke nok til, at den er særlig god eller mindeværdig i min bog.

Jeg synes den er mega overvurderet, men det betyder ikke at jeg hater - har haft den på blu-ray og set den 2-3 gange. Skal da også se 2'eren, når den kommer.en altså, etteren gjorde ikke særlig meget for min oplevelse.
Mental striptease..
Gravatar

#38 Driver 10 år siden

Drop nu det haters snak. Du lyder som en teenager, der er træt af, at andre taler ondt om Justin Bieber og Twilight.

Vi hater jo ikke filmen (i så fald, skal man kaste om sig med det ord ofte) og vi generaliserer, modsat dig, ikke. Det er da mega belastende, at du kalder folk for haters og logikbrydere, blot fordi de ikke er enige med dig omkring en film som Avengers.

Til de interesserede:

Jeg har rated Avengers 4/10 på IMDB og det har jeg først og fremmest, fordi den skuffede mig i forhold til karakterenes stand-alone film og fordi, at konceptet med at smide så mange stærke karakterer ned i en film, endte i et overkill af action og ligegyldige skænderier - Jeg sad ganske enkelt ikke på kanten af sædet, som jeg normalvis gør i den slags film. Derudover finder jeg ikke Loke særlig interessant som hovedskurk - Især ikke i forhold til The Winter Soldier, der er beviset på, hvordan og ikke mindst hvor interessant en skurk kan anvendes i Marvels fantastiske univers.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#39 Driver 10 år siden

SublimeKen (36) skrev:

Hvad har det med sagen at gøre, at du generaliserer?
Gravatar

#40 Ispep 10 år siden

Kan godt følge dig. Når nogle herinde så samtidig lovpriser LANGT værre Marvel film som Spider-Man 3, Blade og andre, hvor disse tilsyneladende har mere "indhold" og bedre formet karakterer - så må jeg sgu le.

Skriv ny kommentar: