-
The Avengers35%
-
Iron Man21%
-
X-Men: First Class7%
-
Blade6%
-
X-Men 25%
-
X-Men4%
-
Spider-Man 23%
-
Jeg kan ikke lide Marvel-filmatiseringer3%
-
Captain America: The First Avenger3%
-
Spider-Man3%
-
The Amazing Spider-Man2%
-
Thor2%
-
The Wolverine1%
-
Thor: The Dark World1%
-
Hulk1%
-
X-Men Origins: Wolverine1%
-
Anden film1%
-
The Incredible Hulk1%
-
Daredevil1%
-
Spider-Man 31%
-
Fantastic Four0%
Stemmer i alt: 1719
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Driver 10 år siden
Folk har da ret til at have de holdninger de har. Det gør dem ikke forkerte blot fordi du ikke er enig. Den eneste man kan le af, er dig.
#42 Driver 10 år siden
#43 Ispep 10 år siden
Øhh ja, naturligvis må folk have sine meninger. Derfor kan jeg godt finde visse holdninger useriøse og ubrugelige for mit vedkommende. Og det må jeg vel gerne ytre mig om. Haters er ikke et ord jeg brugte, men kunne godt følge den med, at Avengers fik lige rigeligt hug når selvsamme brugere, naturligvis ifølge mig, dyrker langt værre eller mindst ligeså banale actionbrag.
#44 Driver 10 år siden
Det er bare (skide) svært at læse ud fra din måde at skrive på, om du finder andres holdninger acceptable. Men jeg er da glad for, at du ikke vil gå så langt som til at kalde folk for haters, for det tror jeg vitterligt ikke, at der er nogle af os der er. Jeg tror, det er i alle i denne tråds interesse, at Marvel laver gode, underholdende film.
Derfor giver det også nada mening for mig, at SublimeKen opstiller en konspirationsteori med, at vi overdriver vores kritik af Avengers, fordi at andre finder den god. Det giver bjælde mening. Og nej jeg føler mig heller ikke mere raffineret (selvom jeg har fået det påduttet mig) end andre blot fordi, de kan se mere charme i Avengers, end jeg kan.
#45 Ispep 10 år siden
Folk har retten til at have deres holdninger men jeg har også retten til at sortere fra eller blot ytre mig over urimeligheden.
Ellers har du ret i det sidste du skriver.
#46 IK 10 år siden
#47 Kruse 10 år siden
Indsæt Avatar eller en Nolan-film ind istedet for "The Avengers", og du vil kunne finde mange lignende indlæg.
På samme måde som at indlæggene om at man hater fordi at det er populært at hate (indsæt Michael Bay eller lignende) igen og igen dukker op.
Det er vel nærmest bare en naturlov af internet-diskussioner :)
#48 SublimeKen 10 år siden
Hvem er det lige der generaliserer? Kalder jeg alle herinde der ikke kan lide Avengers for haters? Nej, det gør jeg nemlig ikke. Men der er nogle åbenlyse haters i netop lige denne tråd, som er logikbrydere. Men at du automatisk går ud fra at jeg kalder alle der ikke elsker Avengers for haters (Hvilket må være fordi du føler dig truffet) er jo en generalisering fra din side, ikke min!
#49 Ispep 10 år siden
The Winter Soldier bliver umuligt at slå, men ser dæleme også frem til Bryan Singers tilbagevenden til universet.
#50 SublimeKen 10 år siden
Igen med det der vi. Jeg referer altså ikke til alle der har kritiseret The Avengers.