-
The Avengers35%
-
Iron Man21%
-
X-Men: First Class7%
-
Blade6%
-
X-Men 25%
-
X-Men4%
-
Spider-Man 23%
-
Jeg kan ikke lide Marvel-filmatiseringer3%
-
Captain America: The First Avenger3%
-
Spider-Man3%
-
The Amazing Spider-Man2%
-
Thor2%
-
The Wolverine1%
-
Thor: The Dark World1%
-
Hulk1%
-
X-Men Origins: Wolverine1%
-
Anden film1%
-
The Incredible Hulk1%
-
Daredevil1%
-
Spider-Man 31%
-
Fantastic Four0%
Stemmer i alt: 1719
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 IK 10 år siden
Den skal ses på onsdag, så efter synet må jeg vurdere, om den kan slås. :)
#52 Driver 10 år siden
Hvorfor er du så ikke bare klar i mælet og melder ud, hvem du mener hater den, kun for at hate den. Det der er jo blot en sørgelig måde at trække din udtalelse i land på. Og den er i sandhed alligevel generaliserende for i følge dig, er der tale om mere end blot en, der hater den blot for hatens skyld, deraf kender du intet til dit belæg for den påstand, men drager blot egne konklusioner og det er, meget apropos, da vist logik-bryderi.
Men nok om det, vil ikke overspamme den her tråd med mærkværdige udtalelser, som dine.
Mht. til The Winter Soldier, så er den også strøget ind på min top 3, der nu består af:
Spider-Man 2
Captain America: The Winter Soldier
X-Men
#53 SublimeKen 10 år siden
Øhh... Trækker i land? Jeg trækker skam ikke noget i land. Jeg står stadig fast ved hvad jeg oprindeligt sagde. Jeg troede det var ret indlysende hvem jeg mente når man kigger på nogle af de første par indlæg i denne tråd(Ispep forstod det, måske ikke hele billedet, men han forstod det vidst bedre end dig), men beklager, skulle måske have uddybet det noget mere så alle var med.
Og det er korrekt at jeg ikke kan vide om de hater bare for hatens skyld, hvilket var derfor jeg skrev "Jeg tror" i mit oprindelige indlæg, som jeg begrundede med lidt af en generalisering, men ikke desto mindre en generalisering som er ret almindelig kendt, for det er altså almindelig kendt at de fleste populære film, som de fleste elsker har haters som bare hater på dem for hate på noget populært.
#54 Driver 10 år siden
Er det ikke det, man kalder trolling?
I så fald, må stå på din egen regning, at indirekte, at kalde nogle folk herinde for trolls. Den tanke har ikke strejfet mig.
#55 Ispep 10 år siden
Jeg skulle også lige til at nævne det. Det er måske rigtigt nok, at populære mainstream indimellem udsættes for mere "hetz" eller "hate" end godt er, men så bevæger man sig vist på grænsen til trolling og useriøsitet. Det kan nemt spottes på brugernes argumentationer eller mangel på samme.
#56 Kyllingebenet 10 år siden
Nogle kan lide at gå i dybden, andre kan lide at være overfladiske. Sådan er vi jo alle.
#57 Riqon 10 år siden