• "The Matrix"
    44%
  • "Terminator 2"
    26%
  • "Rumrejsen år 2001"
    13%
  • "I, Robot"
    13%
  • "Westworld"
    4%

Stemmer i alt: 2038

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Morbid 20 år siden

Rumrejsen år 2001!!!

Bedre end resten af filmene til sammen imho.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#2 Corax 20 år siden

Terminator 2 eller The Matrix?
Jeg valgte Terminator 2 fordi i The Matrix er det jo sådan set menneskerne der gør oprør mod robotterne efter der har overtaget planeten. Så jeg synes den falder uden for kategorien.

Personlig finder jeg 2001 for kedelig og langtrukken, da scener der var imponerende da de bliv lavet i sin tid ikke kan hamle op med nutidens standart, også selv om de var forud for deres tid.
Hvis de klippede alle de lange yde rum scener ud så ville den være endel bedre.
Gravatar

#3 cnr 20 år siden

Enig, når vi snakker maskiner er scenen hvor HAL stille og rolig bliver retarderet mens hukommelsescellerne fjernes nok noget af det største der nogensinde er lavet.
Gravatar

#4 ks 20 år siden

T2 får min stemme, dog har jeg ikke set I,Robot og 2001.
Gravatar

#5 filmz-karlerminven 20 år siden

Jeg synes klart det er I, Robot..
Fed historie, godt (nok) skuespil, go' animation (det bedste jeg nogensinde har set)

Jeg synes også at Rumrejsen, T2 og The Matrix er gode film!

T2 er nok den næstbedste, den har den gode stil og så selvfølgelig Arnold. I'll be back!

The Matrix er en fin film, klart bedre end sine efterfølgere som jeg ikke synes var gode overhovedet!

Rumrejsen 2001, fin film.. mere har jeg ikke at sige!
Har ikke set West World så det kan jeg ikke sige..

Men min stemme faldt nu på I, Robot
----
What is a not-joke?
Gravatar

#6 puffin 20 år siden

Rumrejsen 2001 får min stemme, helt sikkert.
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#7 dyg 20 år siden

Helt klart 2001.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 filmz-slackerbitch 20 år siden

Rumrejsen 2001 uden tvivl.. Men i virkeligheden er det jo ikke det filmen handler om.. Så at kategorisere den som "Maskinerne tager over" er måske ikke helt rigtigt.. Men uden tvivl, mesterværket over dem alle indenfor genren..

#2 Matrix handler jo netop om at maskinerne har taget over, og hvad der så sker. For mig at se er det da en "maskinerne tager over" i sin reneste form. Ellers kunne man jo også argumentere for at T2 heller ikke var en sådan type film, da der er sendt en terminator tilbage fra fremtiden - hvor maskinerne har taget over.. Hmmm.

#9 Hasselguff 20 år siden

HAL 9000
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#10 filt 20 år siden

#8, spørgsmålet er også "bedste "maskinerne GØR OPRØR!" film", ikke "maskinerne tager over".
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: