• "The Rock"
    42%
  • "Armageddon"
    18%
  • "Bad Boys"
    12%
  • "The Island"
    11%
  • "Bad Boys 2"
    8%
  • "Pearl Harbor"
    6%
  • Anden film
    3%

Stemmer i alt: 1665

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 morten300 18 år siden

Jeg stemte også på Armageddon. ganske udmærket film, især pågrund af Bruce Willis, Steve Buscemi og Michael Clark Duncan. og et lille snært til Udo Kier. dog kan Ben Afleck godt blive lige lovlig trættende at se på i længden.
Men som ren popcorns-underholdning er Armageddon god. og er det jo i grunden ikke også det vi nogen gange bare har brug for? at komme hjem fra en lang dags skole/arbejde og smække en film på, hvor man ikke skal tænke overhovedet? sådan nogle dage har jeg ihvertfald engang imellem. og det er nok også derfor at der stadig kommer nye Michael Bay film ;-)

Men det er dog helt klart Armageddon og The Rock der ligger øverst af disse film. dog kan jeg ikke udtale mig om The Island, da jeg endnu ikke har set den.
Og Pearl Harbor var så dårlig at der ligefrem er skrevet en sang om det ;-) (Team America) "Pearl Harbor suck"
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Gravatar

#42 filmz-TomViolence 18 år siden

INGEN..

Michael Bay er en virkelig uinteressant og kedelig instruktør. Jeg undgår altid hans film.
I'm out
Gravatar

#43 Skobbolop 18 år siden

#36 jeg synes nu de fleste af de skuespillere gør det langt bedre i de fleste andre film de er med i...

jeg er forresten enig med spielbergfreak

#44 filmz-ImOOnI 18 år siden

Syntes at alle hans film er gode nok. Fed underholdning, gode skuespils præsentationer og de er også temmelig morsomme, så kan ikke se alle de fordomme.
Men valgte Pearl Harbor.

Gravatar

#45 filmz-overduck 18 år siden

Sjovt nok er der to film fra min film-hadeliste på denne poll, nemlig Armageddon og Pearl Harbor. Ville enormt gerne bruge en time eller to på at svine dem til herinde, men jeg nøjes med at sige man kan klandre Bay for meget (han var jo også med til at maltraktere Texas Chainsaw) men han kan altså noget med et kamera og han kan skrue en fed action scene sammen, 100% kompromisløst. Hvis man kunne købe angrebet på Pearl Harbor for sig selv på dvd er det lige før jeg ville bruge penge på det.
Jeg ser ham som en fremragende visuel instruktør som mangler nogle bedre manuskripter og måske nogle lavere budgetter. Jeg stemte på Bad Boys, den er 100% hjernedød, tager ikke sig selv alvorlig og er skidemorsom - godt score.
"Dick Laurent is dead"
Gravatar

#46 SpielbergFreak 18 år siden

Ja okay, skuespillet er i top i de nye SW film, på nær Jake Lloyd i Ep 1, han er direkte pinlig, men jeg vil altså tillade mig at sige det er det eneste der er gået godt med de film. Jo så en anden ting historien er genial og de er godt sat sammen med de gamle. Lucas er en fantastisk forfatter og det er et fedt univers han har skabt.

Men det visuelle har han slet ikke styr på og efter min mening er CGI effekter forfærdelige dårlige. Det er til gengæld en af Bay's bedste egenskaber, hvis ikke den bedste. Hans CGI er altid i top, synes stadig angrebet i Pearl Harbor er noget af det mest fantastiske der er vist på film. Og hans film er altid smukt fotograferet.

Jeg synes ikke vi skal køre videre på Lucas/Star Wars diskutionen her, men enhver der har lyst til at starte en tråd om det er velkommen, og jeg skal nok kigge forbi og tilkendegøre min mening, så kan vi fortsætte der:-)
Gravatar

#47 filmz-Asta 18 år siden

Valget faldt på The Rock....me love Sean Connery long time ;)
.....og Armageddon er min yndlings-hade film....
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#48 filmz-Bruce 18 år siden

Ingen tvivl det er flot CGI og underholdende. Men angrebet på Pearl Harbor i Tora Tora Tora er væsentlig bedre. Ingen CGI, rigtige zero'er og en fantastisk flyvetur, fra solen står op og zero'erne letter i daggryet og man følger dem hele vejen til målet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#49 cluq 18 år siden

Scenen i The Rock, hvor special tropperne kommer op igennem gulvet i baderummet og bliver nakket er virkelig fed! - meget cheasy, men det rykker sgu i drengerøven... ;)
Gravatar

#50 SpielbergFreak 18 år siden

Det kan jo umuligt være ligeså storslået og spektakulært som PH, måske i forhold til sin tid, men ikke i sammenligning med PH.

Desuden er der også adskillige rigtige zero's + andra fly i PH.

Skriv ny kommentar: