• "The Rock"
    42%
  • "Armageddon"
    18%
  • "Bad Boys"
    12%
  • "The Island"
    11%
  • "Bad Boys 2"
    8%
  • "Pearl Harbor"
    6%
  • Anden film
    3%

Stemmer i alt: 1665

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 Kalle Ferm 18 år siden

The Rock er da en af de allerbedste actionfilm der findes. Klassisk action af den bedste skuffe.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#52 mimic 18 år siden

48, heh det må være noget med nostalagi eller at man er for stædig til at ændre mening, stemte selv på pearl harbor stærkt efterfulgt af the island, bays film har generalt underholdt mig godt, dog kedet jeg mig grunding under bad boys 2, og har set tora tora tora, og den er da fin nok, men angrebet på pearl harbor fra bays film er stadig ufattelig fedt lavet, med en god blanding fra virkeligheden og filmverdenen.
Gravatar

#53 SpielbergFreak 18 år siden

Ja ik?!? The Rock er en superfed action film. Min nummer 2 action film efter den første Die Hard!

:-)
Gravatar

#54 filmz-levis 18 år siden

Michael Bay = glorified Paul W.S. Anderson.
Gravatar

#55 BN 18 år siden

#46 - SpielbergFreak:

Så er der da noget vi er enige om. :-)

Jeg kan godt følge dig lidt mht. Jake Lloyd (der er nogle af hans replikker og leveringen af dem, jeg ikke kan lide), men jeg har det nok lidt sådan, at børn jo lyder ret naive og ubehjælpsomme når de snakker (altså i den virkelige verden), og når de skal fortælle noget, som de ved noget om, lyder de meget ofte ret gammelkloge, nu og da gange måske ligefrem irriterende. :-) Og sådan virker Jake Lloyd på MIG i rollen som Anakin ... med andre ord: at børn er på lignende måde PÅ FILM som de er i den virkelige verden, synes jeg egentlig er naturligt nok.

Jeg er enig i at snakken om Lucas og Star Wars ikke skal køre videre i den her tråd. Vil blot lige sige en ting om din følgende udtalelse om de tre prequels:

Jo så en anden ting historien er genial og de er godt sat sammen med de gamle. [.....] Men det visuelle har han slet ikke styr på og efter min mening er CGI effekter forfærdelige dårlige.

Det er skægt som folk kan se vidt forskelligt på tingene. For jeg tror nok, at mange af dem der ikke bryder sig om de tre Star Wars-prequels, synes at lige netop det visuelle og effekterne er det eneste der er i orden. Det er historien de ikke kan lide.

men nok om Lucas for den her gang.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#56 filmz-bullettooth 18 år siden

...stemte Pearl...men inden jeg bliver hejlet ned, så lad mig lige slå fast at ingen af filmene på listen ligger i min top 50. At se en Bay film, er som at læse et slidt se og hør hos tandlægen....man tager det op og kigger i det for at fordrive ventetiden, og når lægen står med armen nede i gabet på en med larmende boremaskine har men det straks meget bedre......Pearl er valgt ud fra kriteriert, at han har fået en visuel flot film ud af det...resten af filmen vil jeg ikke kommentere! ellers udemærket poll, den har da fået folk op af stolen...haha!!
--------- for rent ---------
Gravatar

#57 filmz-æsop 18 år siden

Armageddon: som belyser en af de største trusler mod menneskeheden (no shit)
No Luke, I am your father
Darth Vader
Gravatar

#58 filmz-Bruce 18 år siden

Lyden og billedet er selvfølgelig bedre i Pearl Harbor, det ville være mærkeligt andet, CGI scenerne er flotte, men mine øjne vil aldrig foretrække CGI fremfor den "rigtige vare". Der er Tora klart bedre. Den lange scene fra zero'erne letter til de kommer til PH er super.

Jeg er enig med denne anmeldelse, som bl.a. laver en sammenligning under overskriften The Amazing effects
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#59 filmz-opal 18 år siden

JEg er åbenbart uenig med alle her.. Synes alle de nævnte film er rimelig gode..

Min stemme faldt på "Bad Boys".. Ved ikke helt hvorfor, da de alle burde have stemme:P
Gravatar

#60 coolflash 18 år siden

Stemte på "Klippen". Nostalgisk action for mit vedkommende...

Hvad angår sømand Bay, så skruer jeg altid hjernen ud, fryser den ned og tøer den op når rulleteksterne og den melankolsk/episk-inspirerede muzak sætter en stopper for filmen. Nyder det visuelle og de obligatoriske bil-smadringer. Første halvdel af The Island er faktisk også ganske herlig!
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."

Skriv ny kommentar: