-
"The Rock"42%
-
"Armageddon"18%
-
"Bad Boys"12%
-
"The Island"11%
-
"Bad Boys 2"8%
-
"Pearl Harbor"6%
-
Anden film3%
Stemmer i alt: 1665
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 Kalle Ferm 18 år siden
#52 mimic 18 år siden
#53 SpielbergFreak 18 år siden
Ja ik?!? The Rock er en superfed action film. Min nummer 2 action film efter den første Die Hard!
:-)
#54 filmz-levis 18 år siden
#55 BN 18 år siden
Så er der da noget vi er enige om. :-)
Jeg kan godt følge dig lidt mht. Jake Lloyd (der er nogle af hans replikker og leveringen af dem, jeg ikke kan lide), men jeg har det nok lidt sådan, at børn jo lyder ret naive og ubehjælpsomme når de snakker (altså i den virkelige verden), og når de skal fortælle noget, som de ved noget om, lyder de meget ofte ret gammelkloge, nu og da gange måske ligefrem irriterende. :-) Og sådan virker Jake Lloyd på MIG i rollen som Anakin ... med andre ord: at børn er på lignende måde PÅ FILM som de er i den virkelige verden, synes jeg egentlig er naturligt nok.
Jeg er enig i at snakken om Lucas og Star Wars ikke skal køre videre i den her tråd. Vil blot lige sige en ting om din følgende udtalelse om de tre prequels:
Det er skægt som folk kan se vidt forskelligt på tingene. For jeg tror nok, at mange af dem der ikke bryder sig om de tre Star Wars-prequels, synes at lige netop det visuelle og effekterne er det eneste der er i orden. Det er historien de ikke kan lide.
men nok om Lucas for den her gang.
#56 filmz-bullettooth 18 år siden
#57 filmz-æsop 18 år siden
Darth Vader
#58 filmz-Bruce 18 år siden
Lyden og billedet er selvfølgelig bedre i Pearl Harbor, det ville være mærkeligt andet, CGI scenerne er flotte, men mine øjne vil aldrig foretrække CGI fremfor den "rigtige vare". Der er Tora klart bedre. Den lange scene fra zero'erne letter til de kommer til PH er super.
Jeg er enig med denne anmeldelse, som bl.a. laver en sammenligning under overskriften The Amazing effects
#59 filmz-opal 18 år siden
Min stemme faldt på "Bad Boys".. Ved ikke helt hvorfor, da de alle burde have stemme:P
#60 coolflash 18 år siden
Hvad angår sømand Bay, så skruer jeg altid hjernen ud, fryser den ned og tøer den op når rulleteksterne og den melankolsk/episk-inspirerede muzak sætter en stopper for filmen. Nyder det visuelle og de obligatoriske bil-smadringer. Første halvdel af The Island er faktisk også ganske herlig!