• "Jurassic Park"
    70%
  • "The 13th Warrior"
    8%
  • "Rising Sun"
    8%
  • "Westworld"
    6%
  • Anden film
    3%
  • "The Andromeda Strain"
    2%
  • "The First Great Train Robbery"
    1%
  • "Coma"
    1%

Stemmer i alt: 1175

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 m 18 år siden

jeg er vild med M C's bøger og har læst de fleste men filmatiseringerne siger mig ikke en dyt, den eneste jeg har set færdig er sphere (måske fordi jeg IKKE har læst den) ;)
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#12 filmz-Kadann 18 år siden

"Jurassic Park" blevet det til for mit vedkommende, da det er den eneste af bøgerne jeg også har læst. Dog mener jeg at "Westworld" er en langt bedre film end "Jurassic Park". :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#13 gi-jones 18 år siden

Jeg stemte self. JP, hvilket i mine øjne også er langt hans bedste bog, der til stadighed er interessant og relevant. Dog synes jeg også at Congo var en genialt god og spændende bog. Filmen var naturligvis lidt slap.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14 Winniepooh 18 år siden

Jurassic park. Både bog og film er 100 % god underholdning.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#15 Martindan 18 år siden

hvem sagde sikker sejr.. stemte da også Jurassic Park... GRRR.. JEG ER T-REX... undskyld.. er bare i godt humør i dag.
for cryin' out loud......
Gravatar

#16 The Insider 18 år siden

Ovenpå resultatet i går? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#17 Hal60 18 år siden

Ja, men det blev da Jurassic Park; ja det gjorde det da. Fantastisk film...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#18 Æsop9000 18 år siden

Jeg valgte "Jurassic Park".
jeg ærger mig over at Eaters of the DEad (13th warrior) blev så dårligt filmatiseret.... man siger at det var John McTiernan og Michael Crichton der var uenig om hvordan den skulle instrueres... da Michael Crichton havde mere at sige om 13th warrior...
For nogle af de vildt seje pointer gik tabt i 13th warrior, de punkter der mest sejest (efter min smag) i Eaters of the DEad
nemlig:
at "tågeuhyrerne"(a.k.a. de onde grimme monstre) i Crichtons bog var neandertaler. En neandertaler-stamme der var bleven isoleret. for det gav meget mere mening, i forhold til at de var så primitive i filme, og man forstod ikke helt hvorfor, og hvorfor de var så stærke pga neanderstyrke

I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#19 filmz-anadan 18 år siden

Jeg gad vide hvor mange der stemmer Jurassic Park fordi de ikke har set andre.. Det var desværre tilfældet for mig, men jeg ville gerne se resultatet. Admin: hvorfor skal man stemme for at se resultat og diskussion?
Gravatar

#20 Benway 18 år siden

Det skal man heller ikke. Du kan bare gå ind via forumet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: