• Mænd der hader kvinder
    38%
  • Jeg har ikke set nogen af dem
    34%
  • De er alle dårlige
    11%
  • Jeg vil hellere læse bøgerne
    7%
  • Jeg ser mere frem til den amerikanske genindspilning
    5%
  • Pigen der legede med ilden
    3%
  • Luftkastellet der blev sprængt
    2%

Stemmer i alt: 1674

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MOVIE1000 13 år siden

Der er ingen tvivl om at det er Mænd der hader kvinder, men jeg ser nu egentlig frem til de amerikanske genindspilninger
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 filmz-Claudius 13 år siden

#1

Meget enig. Per Juul Carlsen fra Filmland på P1 har helt ret i, at nr. 2 og 3 nærmest er pinlige, hvilket er for dårligt, når det er filmatiseringer af så populære bøger. Uanset hvor dårlige de amerikanske udgaver end måtte blive, så kan de næsten dårligt blive værre end de to fortsættelser.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#3 enfilmnørd 13 år siden

Mænd der hader kvinder, er den, der er skruet bedst sammen. Syntes faktisk den er okay, selvom den minder en del om diverse andre krimier, der sendes på tv, hele tiden.
2 og 3 er i mine øjne lidt venstrahåndsarbejde. De er da okay, og historien er fin, men de er kedeligt sat sammen.

Jeg har endnu ikke læst bøgerne
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#4 filmz-Bruce 13 år siden

Refns kapitel. Og så synes jeg ikke 2'eren eller 3'eren er værre end det meste der kommer i biografen fra Hollywood, men selvfølgelig ærgerligt, at man ikke giver hele serien samme budget og instruktør som 1'eren.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 gi-jones 13 år siden

De to sidste film var hårdt mærket af instruktørskiftet og nogle ret mærkelige manuskripter. Især den sidste var helt i hegnet. Potentielt kunne det have været en rigtig fed trilogi, men jeg kommer ikke til at gense andre end den første.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 Åkepool 13 år siden

Har kun set den første.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7 filmz-ab 13 år siden

Jeg synes som sådan ikke, at de tre film er dårlige - blot forbandet middelmådige. Så jeg ser klart frem til den amerikanske med Fincher bag.. Men den kan næsten også kun være bedre.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#8 hurin 13 år siden

Skurkene i 1'eren var noget af det mest utroværdige, jeg har set siden 'Baby's Day Out'. Jeg så det mere som et udtryk for Stig Larsons absurde fordomme.
Jeg hørte hans samlever udtale, at grunden til de ikke blev gift, og hun derfor ikke kunne arve ham, var fordi USA invaderede Granada. Komplet virkelighedsfjerne begge to.
Zardoz has spoken
Gravatar

#9 CensoreD 13 år siden

Jeg er så træt af at høre om de film >_<
Gravatar

#10 filmz-Claudius 13 år siden

#9

Hvorfor klikker du så på emner om dem?
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html

Skriv ny kommentar: