-
Léon38%
-
V for Vendetta26%
-
Star Wars18%
-
Garden State6%
-
Closer5%
-
Anden film2%
-
Tilbage til Cold Mountain1%
-
Den anden søster1%
-
The Darjeeling Limited1%
-
Hvor hjertet er1%
-
Goya's Ghosts0%
-
My Blueberry Nights0%
Stemmer i alt: 1285
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Kruse 15 år siden
Jeg synes at hun er fantastisk i både Garden State, Léon og V for Vendetta, så der var et svært valg, men min stemme faldt på Garden State.
#32 jesperhp 15 år siden
#33 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#34 Skeloboy 15 år siden
Star Wars er ikke så fedt, Cold Mountain er hamrende kedelig, og V For Vendetta er ganske underholdende...men nu var det selvfølgelig også præstation, og ikke bedste film...men Leon er sådan set også den bedste film på den liste...
#35 myshkin 15 år siden
Jeg vil udfordre dig til en lyssværds-duel så. ;-)
Hvis man går hen og kigger på de få antal vurderinger jeg har foretaget, så vil man finde Episode III hele to gange. Første gang var da jeg kom ud af bio og var udpræget imponeret. Der gav jeg den 4 stjerner. Så genså jeg den på DVD. Ak. Begejstringen fra bio var død og borte. Der var ikke samme gensynets glæde. Det måtte blive 3 små stjerner. Jeg holder mig til de 3 stjerner i dag (DVD bonus inklusiv). Det er efter min mening en jævn film. Ganske vidst den bedste i den nye triologi, men det mener jeg heller ikke siger så meget.
Jeg vil bare lige have det på plads før du eventuelt skulle påpege hykleri fra min sidde af :P
Men vi skal heller ikke snakke den nye triologi. Vi skal snakke Padme og Portman. Spiller hun godt? Du bringer pointen med teenage-kærlighed på banen, hvilket er en fin pointe, fordi de er jo i deres teens, men problemet er jo, at Portman begår sig så afskyeligt horribelt at man sidder og bliver i tvivl om Padme har ægte følelser for Anakin. Det er meningen, at det skal være ægte (Anakin bliver Vader af kærlighed, ikke?), det er bare ikke særlig godt skuespil (om det skyldes manuskriptet er dårligt eller?), og så blive Padme-Anakin scenerne pinlige, utroværdige, dårlig eksekveret, mv.
- internet anonymous
#36 BN 15 år siden
Okay, det må så blive her kl. 23. ... Kl. 00:00 skal jeg udkæmpe en anden duel, og kl. 01:00 skal jeg videre til en tredje.
Én garde, monsieur!
Hvad kan jeg sige? ....Uforståeligt, set med mine øjne. Men smag og behag er jo forskellig. :-)
Jamen, jeg er også selv en hykler! Første gang jeg så 'Borte med blæsten' gav jeg den bundkarakter (ikke her på filmz.dk, men bare i min indre karakterbog) - anden gang jeg så den, gav jeg den 5 ud af 6 stjerner. ... Kan man forestille sig noget større hykleri? ;-)
Aha. Men MIG overbeviste hun hele vejen igennem, f.eks. i følgende scener fra Episode 2:
(1) Hendes blik i scenen hvor hun siger til Anakin, at han ikke skal se på hende "på den måde" - dér leverer hun det rette forlegne udtryk.
(2) Den suveræne scene hvor de står og kigger ud over søen, hvor han drister sig til at stryge hendes bare skulder og give hende et kys .... John Williams' flotte kærlighedstema 'Across The Stars' akkompagnerer dem, men stopper ligeså brat som Padmé stopper kysset - hendes blik lige før han kysser er præcist det blik en pige har, når hun gerne vil kysset, ja, når hun er villig til at lade til at lade HAM tage det første skridt.
(3) Den undersøgende, interesserede måde, hvorpå hun kigger på Anakin i scenen, hvor han driller hende med, at han ville gå ind for diktatur, "hvis det virker" - dér kigger hun lige nøjagtigt på Anakin på den måde som en pige kigger på en fyr, som hun er forelsket i.
Kemien er der afgjort.
#37 Léon 15 år siden
#38 rockysds 15 år siden
#39 Petrescu 15 år siden
#40 dyg 15 år siden