• "Moulin Rouge"
    30%
  • "The Others"
    24%
  • "Eyes Wide Shut"
    10%
  • "Days of Thunder"
    7%
  • "Far and Away"
    7%
  • "Batman Forever"
    7%
  • "The Peacemaker"
    5%
  • "The Hours"
    4%
  • Anden...
    4%
  • "To Die For"
    3%
  • "Billy Bathgate"
    0%
  • "Portrait of a Lady"
    0%

Stemmer i alt: 504

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Glory 21 år siden

Kunne ikke være mere enig!! Jeg mener dog også at Moulin Rouge var bedre end A Beautiful Mind, men LOTR er og bliver de bedste film!! Og de skulle have vundet begge år!!

Det er ikke for at være en ordkløver, men hun hedder altså Satine! ;o)
"Jeg skælver for mit land, når jeg tænker på, at Gud er retfærdig."
Thomas Jefferson
Gravatar

#12 chandler75 21 år siden

# 11 Ah ja - Grace er det hun hedder i "Dogville"...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#13 filmz-Retep 21 år siden

har ikke set the hours, og tror jeg ville blive skuffet. Virker som sådan en "der kommer kultur ud af mit røvhul" film.
Gravatar

#14 filmz-vassago 21 år siden

#13: The Hours er en OK film, men langt de flest vil desværre nok ikke bryde sig så meget om den. Jeg var godt tilfreds, og især filmens lydside var med til at hive den op.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#15 filmz-EBG 21 år siden

The Hours, nej The Others, nej The Hours, NEJ The AAARRRRRRRRRRRghH. How to choose???
Jeg er ked af #8 ikke kunne holde sig vågen til den lange film. Det problem havde jeg også, før jeg fik øjnene op for, at der er flere måder se film på. Var der for lidt patter?
Jeg er af den mening, at The Hours er årets bedste filmoplevelse og burde forgyldes. Jeg elsker The Others, men stemte på The Hours, fordi jeg ikke kan vente til jeg skal se den igen.

#16 filmz-tox 21 år siden

Til alle der som #3 ikke har set Moulin Rouge pga. sang og dans:
SE DEN - denne film tog alle mine fordomme om musicals og kørte dem 5-6 gange gennem makulatoren! Snyd jer ikke for denne film!
Gravatar

#17 Corgan 21 år siden

#15:
Jeg vil nu også indrømme at jeg ikke synes "The Hours" var så sindsyg god.
Det var som om filmen ikke vidste hvor den ville hen. At filmen var delt op over flere generationer (som i sidste ende hang sammen) var en fin nok idé. Men netop fordi der var 3 genereationer, man skulle følge med i, kom man ikke rigtigt i dybden med de forskellige personer.
Jeg havde svært ved at finde Julianne Moore's makeup (sidst i filmen) troværdig. Og det irriterede mig hver gang jeg så hende.
Ed Harris var dog, i mine øjne, filmens store lyspunkt.
Sorry, men det er bare min holdning til "The Hours".

#16:
Jeg kan kun give dig ret. Jeg blev virkelig positivt overrasket med "Moulin Rouge!".
Gravatar

#18 filmz-kr0oZe 21 år siden

#17: jeg tror "prætentiøst fis" er ordet du leder efter :P
Gravatar

#19 filmz-EBG 21 år siden

Til # 17: Det er godt der er film til alle temprementer og jeg vil ikke spilde krudt på at forsvarre en film der udmærket kan tale for sig selv. Jeg er bare vild med måden den kredser om død og følelserne forbundet dermed. Til krOokrydsogbolleZe vil jeg bare sige at hans reklamestunt er overflødigt, da denne side er langt bedre og mere seriøs end hans var de 3 gange jeg har besøgt den: første eneste og sidste!!!

#20 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Reklamestunt? Det er bar en tagline. Men jeg kan satdig huske dengang de filmzonen.dk folk lavede en tråd hvor de prøvede at lokke filmz.dk's brugere over til dem :( ... ;)
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..

Skriv ny kommentar: