• "Moulin Rouge"
    30%
  • "The Others"
    24%
  • "Eyes Wide Shut"
    10%
  • "Days of Thunder"
    7%
  • "Far and Away"
    7%
  • "Batman Forever"
    7%
  • "The Peacemaker"
    5%
  • "The Hours"
    4%
  • Anden...
    4%
  • "To Die For"
    3%
  • "Billy Bathgate"
    0%
  • "Portrait of a Lady"
    0%

Stemmer i alt: 504

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-Wacker 21 år siden

Nå men, der er jo bred enighed om det jo. Valgte Batman, har ikke set så mange af de andre film
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#2 filmz-The Omen 21 år siden

Det er vel klart at de fleste stemmer røg på Mulin Rouge, hvilket i øvrigt også er en glimrende film, men hendes bedste præstation er klart i the Others. I Batman Forever var det Jim Carrey, der styrede showet...
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#3 filmz-Dexter 21 år siden

The hours. Jeg nægter at se moulin rouge ligemeget hvor god den er. alt det sang og sådan er ikke fedt

#4 The Insider 21 år siden

#3, sådan havde jeg det også lidt, før jeg gik ind og så "Moulin Rouge". Men du må ikke snyde dig for denne helt utrolige film.
War. War never changes.
Gravatar

#5 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

The Others.. Synes mere det er Ewan McGregor der der trækker i trådene i Moulin Rouge...
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#6 KEiZ 21 år siden

Var meget i tvivl om det var eyes wide shut eller Moulin Rouge, endte med MR, men det var ikke nemt, men MR, er bare så fantastisk og anderledes og .... så #3, ka' du så få skrabet dig sammen og set den den...:]
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#7 chandler75 21 år siden

Jeg fik endelig taget mig sammen og set "Moulin Rouge" igår, og jeg må sige at det er lang tid siden jeg har set et så medrivende og friskt pust. Den bobler over af alt den originalitet som "Chicago" mangler, og nyfortolkningen af alle de klassiske popsange kommer fint til live i imponerende præstationer - ikke kun af de to hovedpersoner - men i hele skuespiller-ensamblet.

Det eneste den mangler er lidt følelsesmæssigt engagement fra publikummet. Man bliver aldrig rigtig involveret i kærlighedshistorien - eller i tragedien. Hvilket selvfølgelig har noget at gøre med filmens bevidste forsøg på at være én lang pastiche over tidligere forsøg ud i romance-genren - hvilket måske bliver mest tydeligt i Graces ønske om at Christian må "leve" og "go on", taget næsten ordret fra "Titanic".

Det burde dog klart have været "Moulin Rouge" som vandt Oscar for bedste film, og ikke den gode men forglemmelige "A Beautiful Mind". 5/6 kameraer.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 filmz-kr0oZe 21 år siden

The Hours var da det mest prætentiøse bavl nogensinde, og så krævede den nærmest at man havde læst Woolfs bøger for bare at fatte handlingen. næ, Moulin Rouge var 1000 gange bedre.
Gravatar

#9 The Insider 21 år siden

#7, hey Rasmus! Endelig én som er enig med mig om, at "Moulin Rouge" burde have vundet over "A Beautiful Mind"! Jeg syntes også at "A Beautiful Mind" var okay, men bestemt ikke noget mesterværk. Det var dog mere tragisk, at den vandt for bedste instruktør :-)
War. War never changes.
Gravatar

#10 azathoth 21 år siden

Det skulle da klart have været LOTR der vandt det år... det var da klart den bedste film af de nominerede!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: