• Platoon
    38%
  • Natural Born Killers
    18%
  • JFK
    11%
  • Any Given Sunday
    9%
  • Wall Street
    8%
  • Født den 4. juli
    4%
  • The Doors
    3%
  • World Trade Center
    3%
  • Wall Street: Money Never Sleeps
    2%
  • Anden film
    2%
  • Nixon
    1%
  • W.
    0%

Stemmer i alt: 1975

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Ceepa 13 år siden

troede den Poll havde været der før? :S
Gravatar

#12 Kruse 13 år siden

Jeg stemte på Platoon, som er en ganske glimrende film. Ellers har jeg set "Født den 4. juli", som også er ganske god, og "World Trade Center", som var ganske middelmådig. Jeg har også set den første time af "Natural Born Killers", men jeg brød mig slet ikke om det jeg så, og jeg tvivler på at den bliver bedre efter den første time. Jeg har endnu ikke fået set JFK, men jeg har på fornemmelsen at jeg godt ville kunne lide den.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13 Æsop9000 13 år siden

Min stone top 3:

* Platoon
* JFK
* Alexander (sue me :-))
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 13 år siden

Platoon - 5/6
Wall Street - 4/6
Født den 4. juli - 4/6
JFK - 5/6
The Doors - 3/6
Natural Born Killers - 4/6
Any Given Sunday - 3/6
W. - 4/6
U-Turn - 5/6

Så den står imellem Platoon, JFK og U-Turn for mit vedkommende... kan sgu ikke helt vælge.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 squee 13 år siden

U-Turn
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#16 djibyman2-the seque 13 år siden

Natural Born Killers er den eneste af hans film der er tilpas F..k´t up til mig;-)
Gravatar

#17 BN 13 år siden

Ceepa (11) skrev:
troede den Poll havde været der før? :S


Når en instruktør laver en ny film, laves der ofte en ny poll over hans bedste film et stykke tid efter at filmen har haft premiere.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#18 Collateral 13 år siden

"Natural Born Killers" er en fantastisk film! Den har massevis af lag og er så grundlæggende en kritik af vores tid, at man kommer til at skamme sig helt over at være del af den.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg synes så ikke Natural Born Killers havde den enorme impact som den ligesindede Man Bites Dog... men underholdende er den da.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20 moulder666 13 år siden

I min verden stod valget mellem den glimrende "Født den 4. juli", den simple "Any Given Sunday" (man er vel NFL-fan) og det gennemførte syretrip "Natural Born Killers". Nåja - og JFK.

Jeg ville egentlig gerne have set Platoon noget tidligere, for jeg fik først set filmen for 5-6 år siden, og i mine øjne har tidens tand været virkelig hård ved den.

Der er dog ingen tvivl om, at Natural Born Killers er den bedste for mig - medrivende, afsindig, kritisk og blodig - ja tak! Og enhver person bør gøre sig selv den tjeneste at se følgende fraklip fra filmen med Denis Leary! [url=
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: