• Platoon
    38%
  • Natural Born Killers
    18%
  • JFK
    11%
  • Any Given Sunday
    9%
  • Wall Street
    8%
  • Født den 4. juli
    4%
  • The Doors
    3%
  • World Trade Center
    3%
  • Wall Street: Money Never Sleeps
    2%
  • Anden film
    2%
  • Nixon
    1%
  • W.
    0%

Stemmer i alt: 1975

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 ifone.nielsen 13 år siden

Helt klart "The Doors" :D Alle burde se den :p
Gravatar

#22 El vez 13 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#23 tiany 13 år siden

"Greed is Good"


Men jeg har også en svaghed for Any Given Sunday.
Valar morghulis
Gravatar

#24 djibyman2-the seque 13 år siden

Sjovt at høre hvad Tarantino har at sige om Natural Born Killers.

Gravatar

#25 bobafettich 13 år siden

Natural Born Killers, for den har jeg set 15 gange vels tro
Gravatar

#26 Collateral 13 år siden

#24: Har ellers så stor respekt for den mand, men tror måske han er lidt forudindtaget i forhold til at de har rettet på hans manus, og jeg kan sagtens sætte mig ind i at det kan være svært for ham at miste kontrollen over noget han har skrevet, men man kan for mig at se ikke pille ved at det er en fantastisk film. Med hensyn til sit-commen, så siger han, så vidt jeg forstår at han gik midt i den scene, og hvis ikke man får hele den med, mister man jo også hele pointen. NBK er en parodi på medier, og sine steder også en parodi på selve filmmediet, og det er det der gør den så effektiv imo.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#27 djibyman2-the seque 13 år siden

Collateral (26) skrev:
Har ellers så stor respekt for den mand


Samme her, men det kunne nu også være sjovt at se hvordan den ville tage sig ud i hans egne hænder, bare ønske tænkning fra min side;-)
Gravatar

#28 Collateral 13 år siden

#27: Tja kunne da være meget spændende, men på den anden side har han beriget os med så mange fede film, og for at han så ikke lige får sin vilje med NBK... Kan jeg ikke ærgre mig over.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#29 djibyman2-the seque 13 år siden

#28, vil heller ikke sige det ærgre mig, bare lidt nysgerig efter at se hvad han vil have lavet anderledes hvis han selv skulle have lavet den, jeg mener nu selv at den er perfekt som den er.
Gravatar

#30 Collateral 13 år siden

#29: Godt at høre :D Men ja det kunne da have været interessant at se Tarantinos NBK, især fordi det lyder til at det var en anden historie, eller i hvert fald nogle andre ting der blev lagt fokus på. Lød til at der var flere humoristiske indslag i Tarantinos udgave.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: