• The Bourne Ultimatum
    27%
  • Jason Bourne
    27%
  • Captain Phillips
    15%
  • The Bourne Supremacy
    13%
  • United 93
    11%
  • Bloody Sunday
    4%
  • Green Zone
    3%

Stemmer i alt: 289

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 patrickjane 7 år siden

Bourne Ultimatum
Gravatar

#2 Gorman 7 år siden

United 93 er også suveræn og undervurderet.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#3 Lazlo H 7 år siden

Uden sammenligning får Bloody Sunday min stemme, selvom de fleste af hans film er kvalitet fra øverste hylde. Bloody Sunday var bare den film der mest tog mig som seer med direkte ned i begivenhederne på bedste dramadokumentariske vis. Det gjorde suveræne United 93 også, men Bloody Sunday var mit første møde med Greengrass og hans intense stil, så derfor løber den med sejren.
Gravatar

#4 X&O 7 år siden

Gorman (2) skrev:
United 93 er også suveræn og undervurderet.


Jeg har det helt omvendt. Bevares, den har mange gode kvaliteter. Men det er ikke en film jeg personligt har lyst til at se flere gange. Slutningen er for antiklimatisk til min smag.

Jeg stemte Captain Phillips da den film ramte mig på en rigtig god måde, og beviste endnu engang hvor dygtig en skuespiller Tom Hanks er. Jeg synes også Greengrass-ikoniske fotografering her i denne film er brugt i rette mængder og netop løfter filmen. Nr. 2 på listen må være Supremacy som jeg foretrækker frem for Ultimatum.
Gravatar

#5 Ceepa 7 år siden

Jason Bourne på 2. plads? Jeg er i chok!
Gravatar

#6 Pistolprinsen 7 år siden

Der mangler en svar mulighed: "Hvem er Paul Greengrass?"
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#7 Geekalot 7 år siden

#6 nej for hvis man ikke ved hvem han er burde man holde sig fra film sider :P
Gravatar

#8 The-new-meister 7 år siden

#7
Amen
Gravatar

#9 Elvira39 7 år siden

Bloody Sunday er Grengrass' mest relevante film. Jason Bourne filmene er er god underholdning i mangel af bedre. Men stor filmkunst er de ikke.

Skriv ny kommentar: