• There Will Be Blood
    30%
  • Jeg har ikke set nogen af dem
    28%
  • Boogie Nights
    14%
  • Magnolia
    14%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    11%
  • Punch-Drunk Love
    3%
  • Hard Eight
    0%

Stemmer i alt: 1077

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 christianhg 15 år siden

Boogie Nights er min favorit-Anderson-film, men There Will Be Blood er stadig den bedste.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#2 BN 15 år siden

haha, skulle lige til at udtrykke overraskelse over, at 'Boogie Nights' lå på førstepladsen, og There will be blood' kun på andenpladsen ... indtil jeg så, at der kun var i alt 3 der havde stemt, da jeg tjekkede listen.

Stemte selv blankt, da jeg ikke har set andre af hans film end TWBB og Magnolia.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 elwood 15 år siden

Event Horizon!

.. nåå det var ikke den Anderson ah Sorry 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Yoda 15 år siden

Jeg tillod mig at stemme, omend jeg mangler at se "Hard Eight".

Stemmen gik til "Magnolia", men kunne også være gået til "There Will Be Blood" eller "Boogie Nights". Det er alle tre gennemført suveræne film.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 jessup 15 år siden

Før There will be blood var jeg ikke den store fan, men den er fanme god.
This is just until June
Gravatar

#6 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg har ikke set "Punch-Drunk Love" og "Hard Eight", men havner nok i nærheden af "Jeg bryder mig ikke om hans film".
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#7 Kruse 15 år siden

Jeg har kun set There Will Be Blood og Magnolia, så jeg stemte blankt. Begge er dog fantastiske film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 MTK 15 år siden

BOOGIE NIGHTS! All the way. En af de mest essentielle film fra det bedste film-årti nogensinde.
Gravatar

#9 dyg 15 år siden

Jeg er ret vild med de af hans film jeg har set, men stemmen går uden tvivl til den fantastiske Magnolia.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Benway 15 år siden

Boogie Nights. Afsindig flot instrueret film.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: