• "Starship Troopers"
    38%
  • "RoboCop"
    26%
  • "Basic Instinct - iskoldt begær"
    13%
  • "Sidste udkald"
    11%
  • "Hollow Man"
    7%
  • "Showgirls"
    4%
  • "Flesh+Blood"
    1%

Stemmer i alt: 1284

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Morbid 17 år siden

Lidt underligt "Soldaat van Oranje" ikke er nomineret imo. Starship Troopers er muligvis hans bedste af de amerikanske, men stemte Showgirls, bare fordi den er så groteskt misforstået.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#12 Æsop9000 17 år siden

RoboCop....

Men "Sidste udkald" er også ret fed. Jeg så den, her den anden dag, og jeg kom til at tænke over noget. Kan "Sidste udkald" have inspireret en scene i "the matrix", eller var de begge inspireret af det samme.
For i Total Recall, der prøver en doktor, fra hukomelses-virksomheden recall, at få Arnold tilbage til virkeligheden - siger han. Dette gør han ved at tilbyde Arnold en rød pille.,.,. der bevirker at han vågner op i "virkeligheden"

Der er en lignende scene i Matrix,
hvor Neo får valget mellem en rød eller blå pille, som vil få ham til enten at blive i drømmeverdenen eller vågne op i virkeligheden. (De fleste af jer ved hvad jeg snakker om, men jeg nævner det alligevel)

De to film er helt klart inspireret af den samme ting. Men er der nogen der ved hvilken??
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#13 moulder666 17 år siden

Den var svær - Starship Troopers er jo ekstremt sjov - "Want to know more?" - men Total Recall er nu engang Arnolds sjoveste film - T3 når den ikke til sokkeholderne IMO - det må blive Total Recall for mit vedkommende!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#14 keitel 17 år siden

Total Recall - selv om Starship næsten er ligeså god.
Med det hvad Starship har kostet, så vil jeg ikke kalde det en b-film.
Gravatar

#15 Bobby Singer 17 år siden

Starship Troopers.
Idjit
Gravatar

#16 filmz-jonasgr 17 år siden

Der er ingen af disse film, som jeg synes er specielt seværdige. Jeg har ikke stemt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17 Hal60 17 år siden

Uden tvivl Robocop!
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#18 deathlikesilence 17 år siden

Svært valg i mellem Robocop og Starship Troopers... men blev Starship troopers som fik min stemme. Men begge to fede film, ST har bare lidt federe humor imo (elsker tv reklamerne i den film :D ).
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#19 filmz-Bruce 17 år siden

Ikke én!

Soldaat van Oranje er, bortset fra det elendige soundtrack, hans bedste af slagsen. Zwartboek ser ud til at være endnu bedre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 thomas040 17 år siden

Syntes rigtig godt om HollowMan... og robocop som var min helt da jeg var lille....

men basic instinct er efter min mening den bedste film, som overordnet film... altså... den fungerer på mange henseender, og de fleste scener er alle sammen meget velfungerende, plus jerry goldsmiths musik er eminent, såvel som klipning og kamera
Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: