• Capote
    23%
  • Mission: Impossible III
    19%
  • The Big Lebowski
    13%
  • Charlie Wilson's War
    9%
  • Red Dragon
    6%
  • Boogie Nights
    6%
  • Magnolia
    5%
  • The Talented Mr. Ripley
    4%
  • Almost Famous
    4%
  • Happiness
    3%
  • 25th Hour
    3%
  • Anden film
    3%
  • Before the Devil Knows You're Dead
    2%

Stemmer i alt: 834

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 chandler75 16 år siden

Han kan virkelig favne bredt - fra ynkelig i "Boogie Nights" til kvalmende selvfed i "The Talented Mr. Ripley" - sidstnævnte fik min stemme.

How's the peeping, Tom?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#12 Patriarch 16 år siden

Ah fuck... læste det som bedte film og ikke præstation. Stemte "Ripley" men "Capote" er en bedre præstation.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#13 Patriarch 16 år siden

Elsker også den replik... :)
Gravatar

#14 Spanner 16 år siden

Han hæver altid niveauet i de film, han medvirker i. Det er utroligt, som han kan tage enhver rolle og gøre den mindeværdig.

Det blev Capote
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#15 sunijoensen 16 år siden

I alle de film hann spiller med i, lige meget hvor lille rollerne er, stjeler hann hele filmen. Selv i halv dårlige film som, Along Came Polly og Cold Mountain, glemmer jeg aldrig hans suverene karakterer.

Jeg er sikker på at hann er fantastisk i Capote, men jeg har ikki set den endnu. Så valget falt på min favorit film over alle... Almoste Famous ;)
A Mo-Jo, it's a very high-tech machine that transmits pages over the telephone! It only takes eighteen minutes a page!
Gravatar

#16 chronaden 16 år siden

Selvom den ikke helt fangede mig, "Capote"
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#17 rockysds 16 år siden

Hans store rolle i "Capote", men alt i "Magnolia" klinger ellers så perfekt, at stemmen var tæt på at falde der og helt sikkert havde gjort det, hvis der blev spurgt om bedste film.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#18 BN 16 år siden

Jeg har stemt blankt, fordi jeg endnu ikke har set 'Capote', som han jo vandt en Oscar for. Det synes ikke rimelig at stemme, uden først at have set hans skuespilpræstation i denne film.

Men hvis jeg skulle stemme ud fra de film, jeg HAR set med ham, så er jeg splittet mellem hans rolle som genert, tilbageholdende lærer i '25th Hour', sexhungrende, uheldig præst i 'Cold Mountain' og frygtindgydende, uberegnelig forbryderboss i 'Mission: Impossible III'.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#19 Patriarch 16 år siden

Personligt kedet filmen mig ret voldsomt. Og da vi langt hen af vejen deler filmsmag så er det muligt du dele den opfattelse... men præstationen er god.
Gravatar

#20 deathlikesilence 16 år siden

Han er genial i Capote (det er han nu i stort set alle hans roller). Men brød mig nu ikke specielt meget om filmen, men damn er hvor spiller hans fedt der i.
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.

Skriv ny kommentar: