• Capote
    23%
  • Mission: Impossible III
    19%
  • The Big Lebowski
    13%
  • Charlie Wilson's War
    9%
  • Red Dragon
    6%
  • Boogie Nights
    6%
  • Magnolia
    5%
  • The Talented Mr. Ripley
    4%
  • Almost Famous
    4%
  • Happiness
    3%
  • 25th Hour
    3%
  • Anden film
    3%
  • Before the Devil Knows You're Dead
    2%

Stemmer i alt: 834

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 christianhg 16 år siden

The Savages eller Charlie Wilson's War.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#2 fubar 16 år siden

syntes den var nem. Valget faldt naturligvis på hans "glansrolle" i "Capote". Men han er generalt suværen, i alt hvad han fortager sig.
Gravatar

#3 Skeloboy 16 år siden

Stemte også Capote, selvom jeg ikke rigtig kan lide filmen. Men for satan, han er god...det er han sgu altid. Happiness, Magnolia og Scent of a Woman skal også fremhæves.
Gravatar

#4 Bates 16 år siden

Capote.

Han er en super cool skuespiller....[url=
Gravatar

#5 keitel 16 år siden

Anden film:Patch Adams-han er bare så satans irriterende i den film, men han spiller sgu godt.
Gravatar

#6 mr gaijin 16 år siden

Before the Devil Knows You're Dead. Skarpt efterfulgt af Capote og The Savages. Han bliver kun bedre med alderen. Og størrelsen på ølvommen :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#7 Benway 16 år siden

Capote, men han er jo ganske rigtig altid god. Hans lille rolle i Lebowski er også efterhånden snart blevet den, jeg griner mest over i filmen.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8 filmz-Is 16 år siden

Philip Seymour Hoffmans prætation i Capote var ganske glimrende. Han er jo også en virkelig dygtig skuespiller.
Gravatar

#9 filmz-Toxic Avenger 16 år siden

Der er jo så mange gode, at det er ret svært at svare på, men min stemte endte på Capote, fordi det nok trodsalt har været hans mest spillende-over-hele-registeret-krævende rolle.

Men han er fanme også god/sjov i film som The Big Lebowski, Magnolia og Red Dragon.
Besøg min webshop EasyDVD på: http://www.easydvd.dk/
Gravatar

#10 dyg 16 år siden

Ekstrem svær poll. Hoffman er virkelig dygtig og er en af mine favoritter. Udover at være absolut vild med over halvdelen af filmene på listen, så måtte vinderen findes blandt Happiness og Magnolia hvoraf den første rendte med sejren.

Håber på at se mange flere skæve film med den mand.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: