-
Wall•E26%
-
De utrolige17%
-
Find Nemo15%
-
Toy Story13%
-
Ratatouille10%
-
Monsters, Inc9%
-
Biler6%
-
Toy Story 23%
-
Græsrødderne1%
Stemmer i alt: 1449
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 rockysds 15 år siden
#22 database 15 år siden
Ja samme her. Jeg forstår ikke, hvorfor græsrødderne bliver set som en svag film inden for pixar og da slet ikke, at den er dårligere end cars.
#23 I.F.F. 15 år siden
Af de 3 jeg har set (Monsters inc, Toy Story og incredibles) maa det vaere toy story der er den mindst kedelige.
#24 HonoDelLoce 15 år siden
The Incredibles havde en vedkommende historie, som satte tanker i gang (hos mig ihvert fald) om følelsen af at føle sig overflødig og ikke få lov at udfolde sig i henhold til sine evner..
I sådan et filosofisk øjeblik kan det være svært at se hvorfor Monsters Inc overhovedet kan sammenlignes med den oplevelse, men.. Den er bare så darn good ! :) Den eneste gang jeg har haft en rigtig feel good følelse ved en ehm.. Ikke-levende film siden Lion King..
Monsters Inc it is :)
#25 filmz-Is 15 år siden
Toy Story fik min stemme. :)
#26 Zabriskie 15 år siden
#27 d0rk 15 år siden
#28 moulder666 15 år siden
Derudover er min liste ca sådan her (kan dog svinge lidt fra dag til dag):
1: The Incredibles
2: Finding Nemo
3: Monsters Inc.
4: Toy Story
5: A Bug's Life
6: Toy Story 2
7: Cars
8: Ratatouille
Jeg har egentlig altid synes, at "A Bug's Life" var ganske god, men for mig faldt den sammen med udgivelsen af "Antz", der mindede ret meget om den, og også kom i 1998...og derfor har den ikke fået så meget opmærksomhed fra mig, selvom den egentlig er ret sjov!
Ved Ratatouille derimod forstår jeg ikke, at den fik så positive anmeldelser...jeg syntes bare ikke, at der var NOGET som helst specielt ved den film! Cars bliver lige reddet på målstregen af Tractor-tipping!
#29 filmzkim 15 år siden
Hehe xD
Valgte at stemme Monsters Inc, da jeg var helt vild med den som lille.
Det var meget svært at bedømme, når jeg så halvdelen af filmene som knægt, og den anden halvdel i teenageårene, hvor tegnefilm ikke ligefrem interesserede mig mest!
Syntes også, Ratatouille var rigtig god, og har desværre ikke set Wall-E endnu!
#30 tiany 15 år siden