• Wall•E
    26%
  • De utrolige
    17%
  • Find Nemo
    15%
  • Toy Story
    13%
  • Ratatouille
    10%
  • Monsters, Inc
    9%
  • Biler
    6%
  • Toy Story 2
    3%
  • Græsrødderne
    1%

Stemmer i alt: 1449

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 sizanx 15 år siden

De er alle gode pånær Biler og Græsrødderne.

Hælder dog mest til WALL-E efterfulgt af De Utrolige.
Gravatar

#2 lagoni 15 år siden

Jeg er generelt ikke Pixar-fan. Monster's Inc. er god og Wall-E fantastisk (i hvert fald første gang jeg så den), men ellers er de fleste ret middelmådige. Flotte og med gode ideer, humoren (der jo er en stor del af deres film) er bare ikke mig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 tiany 15 år siden

most difficult poll ever!

Jeg var meget tæt på at give min stemme til Wall-E, men jeg vil gerne se den et par gange mere inden jeg giver min stemme til den.
Så min stemme gik til Finding Nemo, jeg elsker den film - den er utrolig flot lavet og det er lige min humor, især Dory.
Valar morghulis
Gravatar

#4 Spanner 15 år siden

Det er tæt løb, men egentlig ikke svært at vælge for mig.

The Incredibles er helt i top hos mig og var én af de allerbedste film i 2004. Det er samtidig den eneste, der har mennesker i hovedrollerne og ikke talende dyr/legetøj.

1. The Incredibles
2. Finding Nemo
3. Wall•E
4. Monsters, Inc.
5. Toy Story 2
6. Ratatouille
7. Toy Story
8. Cars
9. A Bug's Life
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 Bobby Singer 15 år siden

The Incredibles

Fremragende film med gode troværdige skildringer af emner som utroskab, midtvejskriser og det at føle sig både udstødt og uønsket, samtidig med at den også formår at være en utroligt underholdende actionfilm, der både hylder og parodiere superhelte- og spiongenren og for at det ikke skal være nok, har filmen tilmed også et utroligt iørenfaldende og swingende score af Michael Giacchino. Alt i alt er det førsteklasses underholdning med både varme og dybde... stærkt gået Bird!

Ironisk nok er den Pixar film, som jeg holder mindst af også instrueret af Brad Bird. Hvad gik der dog galt!?!
Idjit
Gravatar

#6 dyg 15 år siden

Er lidt ked af at stemme uden at have set Wall•E, men af de andre film har jeg mest været til The Incredibles.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 Åkepool 15 år siden

De fleste af dem er rigtig gode. Jeg stemte "Toy story", men kunne sagtens ha' taget "Toy story 2" eller "The Incredibles" istedet.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8 Åkepool 15 år siden

Må lige tilføje at jeg endnu har "Wall-E" tilgode.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9 Benway 15 år siden

Wall•E tæt forfulgt af Find Nemo.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10 Slettet Bruger [755521852] 15 år siden

1. Wall-E
2. The Incredibles
3. Monster's Inc

Cars er i mine øjne den eneste dårlige af deres film, mens Ratatouille bare er voldsomt overvurderet.

Skriv ny kommentar: