-
Wall•E26%
-
De utrolige17%
-
Find Nemo15%
-
Toy Story13%
-
Ratatouille10%
-
Monsters, Inc9%
-
Biler6%
-
Toy Story 23%
-
Græsrødderne1%
Stemmer i alt: 1449
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 sizanx 15 år siden
Hælder dog mest til WALL-E efterfulgt af De Utrolige.
#2 lagoni 15 år siden
#3 tiany 15 år siden
Jeg var meget tæt på at give min stemme til Wall-E, men jeg vil gerne se den et par gange mere inden jeg giver min stemme til den.
Så min stemme gik til Finding Nemo, jeg elsker den film - den er utrolig flot lavet og det er lige min humor, især Dory.
#4 Spanner 15 år siden
The Incredibles er helt i top hos mig og var én af de allerbedste film i 2004. Det er samtidig den eneste, der har mennesker i hovedrollerne og ikke talende dyr/legetøj.
1. The Incredibles
2. Finding Nemo
3. Wall•E
4. Monsters, Inc.
5. Toy Story 2
6. Ratatouille
7. Toy Story
8. Cars
9. A Bug's Life
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#5 Bobby Singer 15 år siden
Fremragende film med gode troværdige skildringer af emner som utroskab, midtvejskriser og det at føle sig både udstødt og uønsket, samtidig med at den også formår at være en utroligt underholdende actionfilm, der både hylder og parodiere superhelte- og spiongenren og for at det ikke skal være nok, har filmen tilmed også et utroligt iørenfaldende og swingende score af Michael Giacchino. Alt i alt er det førsteklasses underholdning med både varme og dybde... stærkt gået Bird!
Ironisk nok er den Pixar film, som jeg holder mindst af også instrueret af Brad Bird. Hvad gik der dog galt!?!
#6 dyg 15 år siden
#7 Åkepool 15 år siden
#8 Åkepool 15 år siden
#9 Benway 15 år siden
#10 Slettet Bruger [755521852] 15 år siden
2. The Incredibles
3. Monster's Inc
Cars er i mine øjne den eneste dårlige af deres film, mens Ratatouille bare er voldsomt overvurderet.