-
Fight Club25%
-
The Usual Suspects19%
-
Den sjette sans15%
-
Star Wars Episode V: Imperiet slår igen10%
-
Shutter Island9%
-
Saw5%
-
Anden film4%
-
Abernes planet4%
-
Lucky Number Slevin3%
-
A Beautiful Mind2%
-
Psycho2%
-
The Others2%
-
Wild Things1%
Stemmer i alt: 3320
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 X&O 13 år siden
Jeg tror jeg ved hvorfor I kom frem til den konklusion...
#62 Lord Beef Jerky 13 år siden
#63 IK 13 år siden
A Beautiful Mind var i hvert fald, den jeg fik det største indtryk af, og Oldboy er den jeg simpelthen ikke havde set komme. :) Begge fantastiske film.
#64 MMB 13 år siden
Du misforstår.
Det, jeg mener, er, at det overraskende er, at den person, som han ser som dreng, er ham selv. Han kunne jo godt huske, at han som barn så en mand i lufthavnen med langt lyst hår blive dræbt, men ikke hvem den person var. Til sidst finder han så ud af, at det er ham selv.
#65 BN 13 år siden
#66 MMB 13 år siden
#67 Mr. Orange 13 år siden
#68 Hindbær 13 år siden
Jeg havde på ingen måde set twistet i fight Club komme da jeg så den første gang. Derudover synes jeg twistet giver filmen noget ekstra når man ser den igen, det gør man sidder og tænker mere over hvad der sker og lægger mærke til mange flere ting + det gør det lidt sjovt.
#69 BeKay 13 år siden
Med det sagt, så må jeg kommentere på Den 6. Sans.
Jeg havde intet hørt om den, var en ren tilfældighed, at jeg væltede ind i en biograf og så den (I New York på daværende tidspunkt, derfor ingen kendskab til filmen).
Jeg må tilstå, at efter filmens åbning og første møde med knægten og hans "I see dead people", så ventede jeg på hvornår vi tilskuere fik "plot-twistet" - og nød for i øvrigt en gennemført film.
Den var lidt for åbenlys, imho. :)
#70 Åkepool 13 år siden