• Fight Club
    25%
  • The Usual Suspects
    19%
  • Den sjette sans
    15%
  • Star Wars Episode V: Imperiet slår igen
    10%
  • Shutter Island
    9%
  • Saw
    5%
  • Anden film
    4%
  • Abernes planet
    4%
  • Lucky Number Slevin
    3%
  • A Beautiful Mind
    2%
  • Psycho
    2%
  • The Others
    2%
  • Wild Things
    1%

Stemmer i alt: 3320

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 X&O 13 år siden

Lord Beef Jerky (60) skrev:
genså jeg alle filmene med nogle kammerater og en masse øl...

Jeg tror jeg ved hvorfor I kom frem til den konklusion...
Gravatar

#62 Lord Beef Jerky 13 år siden

#61 Haha, vi var ikke fulde før de sidste par film! =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#63 IK 13 år siden

Er den bedste plot twist, den der gør mest indtryk, eller den der er mest overraskende/chokerende?

A Beautiful Mind var i hvert fald, den jeg fik det største indtryk af, og Oldboy er den jeg simpelthen ikke havde set komme. :) Begge fantastiske film.
Gravatar

#64 MMB 13 år siden

BN (59) skrev:
Mærkeligt hår? ... Nah, han er bare karseklippet, som du kan se på dette billede fra filmen: ]http://www.filmsite.org/filmfotos/12monkeys.jpg

Du misforstår.

Det, jeg mener, er, at det overraskende er, at den person, som han ser som dreng, er ham selv. Han kunne jo godt huske, at han som barn så en mand i lufthavnen med langt lyst hår blive dræbt, men ikke hvem den person var. Til sidst finder han så ud af, at det er ham selv.
Gravatar

#65 BN 13 år siden

Foeller (64) skrev:
Du misforstår.

Det, jeg mener, er, at det overraskende er, at den person, som han ser som dreng, er ham selv. Han kunne jo godt huske, at han som barn så en mand i lufthavnen med langt lyst hår blive dræbt, men ikke hvem den person var. Til sidst finder han så ud af, at det er ham selv.

Ahhhhh .... ja, nu forstår jeg din tanke. Jeg må hellere få sovet, hehe. Har været afsted hele natten, og det påvirker vist koncentrationsevnen. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#66 MMB 13 år siden

BN (65) skrev:
Foeller (64) skrev:
Du misforstår.

Ahhhhh .... ja, nu forstår jeg din tanke. Jeg må hellere få sovet, hehe. Har været afsted hele natten, og det påvirker vist koncentrationsevnen. ;-)

Godt nok! :) Og selvom det er lang tid siden, jeg har set den, er jeg næsten helt sikker på, det er et plottwist! :)
Gravatar

#67 Mr. Orange 13 år siden

#62 Hehe jae, men i kunne vel først nå frem til den konklusion efter i havde set alle filmene (og fået et par øl). Dårlige film har det med at blive ret fede når man ser dem i påvirket tilstand. :P

Gravatar

#68 Hindbær 13 år siden

jeg stemte Fight club, selvom der var mange andre gode forslag
Jeg havde på ingen måde set twistet i fight Club komme da jeg så den første gang. Derudover synes jeg twistet giver filmen noget ekstra når man ser den igen, det gør man sidder og tænker mere over hvad der sker og lægger mærke til mange flere ting + det gør det lidt sjovt.
“cinematic.”
Gravatar

#69 BeKay 13 år siden

Personligt er Fight Club ikke en film, jeg finder voldsomt interessant, men den fik stadig min stemme over Vader.

Med det sagt, så må jeg kommentere på Den 6. Sans.
Jeg havde intet hørt om den, var en ren tilfældighed, at jeg væltede ind i en biograf og så den (I New York på daværende tidspunkt, derfor ingen kendskab til filmen).
Jeg må tilstå, at efter filmens åbning og første møde med knægten og hans "I see dead people", så ventede jeg på hvornår vi tilskuere fik "plot-twistet" - og nød for i øvrigt en gennemført film.

Den var lidt for åbenlys, imho. :)
Gravatar

#70 Åkepool 13 år siden

Abernes planet.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: