• Fight Club
    28%
  • Se7en
    22%
  • 12 Monkeys
    14%
  • Inglourious Basterds
    11%
  • Snatch
    7%
  • En anden film
    4%
  • Legendernes tid
    4%
  • Mordet på Jesse James af kujonen Robert Ford
    2%
  • Ocean's Eleven
    2%
  • Babel
    2%
  • Syv år i Tibet
    2%
  • Fury
    1%
  • The Tree of Life
    1%

Stemmer i alt: 1392

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 X&O 10 år siden

Moneyball burde også være på den liste.
Gravatar

#2 Foxxander 10 år siden

Moneyball mangler virkelig her. Klart hans bedste præstation efter min mening.
Gravatar

#3 GustavE 10 år siden

Fight Club, uden tvivl. Han er bare så løssluppen og sindssyg som Tyler Durden. Han er dog også god i Se7en og Babel.
Gravatar

#4 moulder666 10 år siden

Helt pjattet med ham i Fight Club. Han er dog een af de få, der yderst sjældent leverer en ringe præstation!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#5 Driver 10 år siden

Jeg stemmer også for Moneyball - Fed film i øvrigt!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#6 Hive 10 år siden

Valget stod for mit vedkommende mellem Se7en og Fight Club. I sidste ende valgte jeg førstnævnte fordi jeg føler at Fight Club mere var Edward Nortons film end Brad Pitts, som dog også er sublim deri.
Gravatar

#7 X&O 10 år siden

Hive (6) skrev:
Valget stod for mit vedkommende mellem Se7en og Fight Club. I sidste ende valgte jeg førstnævnte fordi jeg føler at Fight Club mere var Edward Nortons film end Brad Pitts, som dog også er sublim deri.
Det er vel deres begges film ;)
Gravatar

#8 Joeyvind 10 år siden

Genså 12 Monkeys forleden, hvor han spiller tilpas ubehagelig savlende sindsyg. Kan ikke huske andre film, hvor han har været så langt ude..
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#9 Blaze 10 år siden

Savner "Burn after reading" samt "Interview with a vampire" på denne liste.. Selvom sidstnævnte, i højere grad tilfalder Tom Cruise, som bedste performance..

Gravatar

#10 Gasivodo 10 år siden

..troede lige at det bare var mellem, "7" og "kampklub"

Men endte på 12 Monkeys ('amen er det ikke Bruce's film?)

Og nå ja, Babel(men det er jo mange andres film)

Hmm, han har sgu' egentlig lavet en hel del OK-film, efterhånden;-) og det på trods af jeg ikke bliver specielt seksuelt opstemt af at se på manden.
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: