• Donnie Darko
    27%
  • Prisoners
    20%
  • Zodiac
    16%
  • Brokeback Mountain
    14%
  • Source Code
    9%
  • En anden
    6%
  • Nightcrawler
    4%
  • Enemy
    2%

Stemmer i alt: 668

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Baby Strong 10 år siden

{Min ynglingsfilm er Brokeback Mountain, men det vil jo åbenlyst gøre mig til skydeskive for en masse homo-bemærkninger, så Prisoners bliver min stemme}
Gravatar

#2 Zt3pH 10 år siden

Sjovt - skulle til at skrive at det bliver spændende at se, hvor mange der rent faktisk tør indrømme at han er uovertruffen i Brokeback :)
Gravatar

#3 MonsTruz 10 år siden

Syntes Brokeback er en ganske midelmådig film, men ingen tvivl om at Gyllenhaal spiller super i den.

Men generelt har han jo lave mange super præsentationer, jeg glæder mig til at se Nightcrawler.
Gravatar

#4 simpel 10 år siden

Hvorfor er det alle synes at glemme "Jarhead"? Efter min mening hans bedste præstation ind til videre!!
Gravatar

#5 123456789 10 år siden

Baby Strong (1) skrev:
{Min ynglingsfilm er Brokeback Mountain, men det vil jo åbenlyst gøre mig til skydeskive for en masse homo-bemærkninger, så Prisoners bliver min stemme}

HA! Gaaaaaaaaay
Gravatar

#6 cnr 10 år siden

Enig med 4 i at Jarhead er god, men helt klart syntes også End of Watch mangler
Gravatar

#7 Ericmase 10 år siden

Prisoners
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8 moulder666 10 år siden

Ud fra bedste præstation:

1: Donnie Darko
2: Jarhead
3: Zodiac
4: Love and Other Drugs
5: Source Code
6: Prince of Persia

Ud fra bedste film:

1: Donnie Darko
2: Zodiac
3: Jarhead
4: Source Code
5: Love and other Drugs
6: Prince of Persia.

Og jeg kan så konstatere, at der er alt for mange film med ham jeg ikke har set endnu...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#9 GustavE 10 år siden

Donnie Darko. Helt klart. Den er en af mine absolutte yndlingsfilm, og Jake Gyllenhall leverer en af de bedste præstationer nogensinde. Han balancerer perfekt mellem psykopat og flink fyr. Bare tænk på scenen i biografen.
Eller scenen hvor han brænder Jim Cunninghams hus ned. Det der smil, når han forlader det brændende hus... Uhh!

Filmen har også mange andre fantastiske (og undervurderede) præstationer: Jena Malone, Mary McDonald, Holmes Osborne osv.

Han er dog også god i både Zodiac og Prisoners. Alt i alt en virkelig dygtig skuespiller.

Skriv ny kommentar: