• Predator - Jagten er begyndt
    70%
  • Predators
    7%
  • Jeg har ikke set nogen af dem
    7%
  • De er alle dårlige
    7%
  • Alien vs. Predator
    4%
  • Predator 2 - Rovdyret
    3%
  • Aliens vs. Predator 2
    2%

Stemmer i alt: 1799

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 rubberdub 14 år siden

Forstår det heller ikke helt :D
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 14 år siden

Altså, fair is fair... Predator 2 og Predators er seværdige film, men de kommer sgu da ikke i nærheden af den første.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 rubberdub 14 år siden

Enig!
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#24 thomasdahl79 14 år siden

helt klart den første
Gravatar

#25 Davekryten 14 år siden

Den første er jo så fed, på sin egen dårlige måde. F.eks. hele ideen med dette ubesejerlige rovdyr, der dog har den ene lille svaghed at det ikke kan se gennem mudder. Det er jo klasse. Skulle vi nogenside blive invaderet at Predators foreslår jeg vi lader Carl-Mar Mølle og Ole Henriksen klare ærtene, for de kender sgu noget til det med mudder.

Forresten er jeg den eneste er har set Casper van Dien i mesterværket "Skeletonman" fra 2004? Under hele filmen sad jeg og tænkte på om de mon havde taget manus fra "Predator" og så bare skrftet ordet "rumvæsen" ud med "indianer ånd".
På den anden side, såden er "uhyre i skoven"-gengeren måske bare?
Gravatar

#26 Kviesgaard 14 år siden

Helt klart etteren fra min side af, men toeren synes jeg nu også var ret god (en holdning der nok er et resultat af at jeg så den 7 gange på en uge sammen med min lillebror, da vi begge var landmændsvikarer på min fars gård i netop en uge).

Hvad jeg godt kan lide ved toeren er tilføjelsen af flere våben til Predatoren (var der nogen der sagde teleskopspyd?). Jeg synes også at scenerne hvor Predatoren får armen hugget af og lapper såret sammen i bedste Rambo stil er klasse. Det og andre små detaljer her og der gør at jeg synes ret godt om Predator 2.

Den nye film har jeg ikke fået at se endnu, men måske man skulle ændre på det faktum i aften.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#27 Sweetiebellefan 14 år siden

Hvorfor stemmer ingen på vs.filmene?
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 14 år siden

#27 Kig igen... de har skam fået stemmer.. af en eller anden grund.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#29 MMB 14 år siden

Jeg har kun set den oprindelige Predator, og jeg fandt den ret middelmådig, så jeg stemte bare, at jeg ikke kunne lide filmene, for noget siger mig, at efterfølgerne ikke bliver bedre.

Let the flaming begin!
Gravatar

#30 MOVIE1000 14 år siden

YEES AVP slår Predator 2 :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: