• Predator - Jagten er begyndt
    70%
  • Predators
    7%
  • Jeg har ikke set nogen af dem
    7%
  • De er alle dårlige
    7%
  • Alien vs. Predator
    4%
  • Predator 2 - Rovdyret
    3%
  • Aliens vs. Predator 2
    2%

Stemmer i alt: 1799

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MadMartigan 13 år siden

Der er ikke nogen tvivl. Predator (1987)

Jeg har ikke turde bruge en skraber, uden barberskum, siden jeg så den film første gang.

If it bleeds, we can kill it.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#2 chronaden 13 år siden

damn.. der er rent faktisk nogen der stemmer på avp filmene :o
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#3 filmz-Utyske 13 år siden

I skrivende stund er der faktisk 8% med så dårlig smag, at man næsten ikke kan forstå det, altså dem der har stemt på AvP-filmene. :)

Min stemme gik naturligvis til den første Predator-film.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 BN 13 år siden

Predator - Jagten er begyndt

Den absolut bedste Predator-film jeg har set ... og forresten også den ENESTE jeg har set. ;-)

Jeg følte mig godt underholdt af den i sin tid. Idag er det dog ikke en film jeg vil bruge tid på.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 filmz-Is 13 år siden

Jeg har kun set den første og den sidste. Første er klart overlegen. :)
Gravatar

#6 dyg 13 år siden

#2 - Der findes også folk, der ikke spiser Bacon... Og tak til dem, for så er der mere til os andre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 moulder666 13 år siden

Jeg er ked af det, Arnie - men jeg foretrækker til enhver tid Predator 2 - mest pga. King Willie - den mand er simpelthen for cool!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 David Munch 13 år siden

Den her stemmefætter er et indblik i hvormange folk på Filmz som ikke må have lov til at diskutere film i fremtiden.. Nemlig de pt. 6% som har stemt på AvP filmene.. :P
Gravatar

#9 rubberdub 13 år siden

Åndsvag poll
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#10 Yoda 13 år siden

rubberdub (9) skrev:
Åndsvag poll


Afstemingen er næppe mere eller mindre åndsvag end så mange andre. Hvad der er mest åndsvagt er måske nok, at man vælger at skrive "åndsvag poll" fremfor at plotte sit svar ind.

Mit kryds blev i øvrigt sat hos McTiernan.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: