-
"Pulp Fiction"64%
-
"Kill Bill: Vol. 1"15%
-
"Håndlangerne"13%
-
"Kill Bill: Vol. 2"6%
-
"Jackie Brown"3%
Stemmer i alt: 1449
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-Repsak 18 år siden
2. "True Romance"
3. "Kill Bill Vol. 1"
4. "Resovoir Dogs"
5. "Kill Bill Vol. 2"
6. "From Dusk Till Dawn"
7. "Jackie Brown"
8. "Four Rooms - The Man From Hollywood"
9. "My Best Friend's Birthday"
Jeg ved ikke rigtig om man kan sige at "Naturel Born Killers" er en Quentin Tarantino, men hvis det ligger den nummer 8, i stedet for "Four Rooms".
Som i sikkert osse kan se ud fra min liste, synes jeg afstemningen er ekstremt mangefuld.
#32 Znoo 18 år siden
"Pulp Fiction"
"Jackie Brown"
"Håndlangerne"
"Kill Bill: Vol. 1" & "Kill Bill: Vol. 2"
#33 zombieman 18 år siden
#34 filmz-saku 18 år siden
#35 filmz-ataris 18 år siden
#36 filmz-Zitter 18 år siden
#37 filmz-Repsak 18 år siden
"Jackie Brown" er da' også mega fed, men de andre han har lavet er bare meget bedre. Desuden Instruerede han også "My best friend's Birthday"
#38 Yossarian 18 år siden
Kill Bill vol. 2
Synes den er meget bedre end Vol. 1, fordi at man for meget mere at vide om Beatrix og om Bill osv.
men Reservoir dogs og Pulp fiction er sgu ogsaa fede..
#39 PredatorX 18 år siden
Hverken Natural Born Killers, True Romance eller From Dusk Till Dawn kan da ikke beskrives som værende en Tarantino film, eftersom det ikke er ham der har lavet dem!? En film udgøres naturligvis af mange faktorer, men fordi man er manuskript forfatter, gør det ikke én til filmens "ejermand".
#40 filmz-Repsak 18 år siden
nej det er rigtigt nok, men man kan også vende den om at sige at bare fordi man er instruktør gør det ikke til én til filmens "ejermand". faktisk synes jeg at at manuskriptet er mindst lige så vigtigt som instruksionen. f.eks har Uwe Boll faktisk lavet nogle udemærkede action scener i "House of the Dead" (måske lige bortset fra du åndsvage computer scener man hele tiden bombarderet med), men manuskribtet/historien stinker så fælt at det er en af de dårligste film jeg nogensinde har set, jeg ved godt det er er lidt sygt eksempel men det var af en eller anden grund det eneste jeg kunne komme i tanke om...