• "Pulp Fiction"
    64%
  • "Kill Bill: Vol. 1"
    15%
  • "Håndlangerne"
    13%
  • "Kill Bill: Vol. 2"
    6%
  • "Jackie Brown"
    3%

Stemmer i alt: 1449

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-darthfrede 18 år siden

Den har han jo kun skrevet, ikke instrueret. :-)
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#22 mr gaijin 18 år siden

#21 Jeg vil stadig mene, at det er en Tarantino-film. Ligeså "True Romance". Dog kan man diskutere "Natural Born Killers", da filmen ikke er udført efter hans hoved.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#23 filmz-darthfrede 18 år siden

Selvfølgelig kan man godt regne "Dusk" og "Romance" som Tarantino-film, da han selv er meget glad for filmene (så vidt jeg ved).
Tror dog ikke han selv ville være glad for at få betegnet "Killers" som værende en af hans film, da han vistnok er rimelig skuffet med hvad Hr. Stone gjorde ved hans manuskript.
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#24 dyg 18 år siden

1. Reservoir Dogs (Vinder klart med flere længder)
2. Pulp
3. KB 2
4. KB 1
5. Jackie.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#25 dome 18 år siden

Pulp Fiction er noget helt for sig selv, ingen tvivl om det, meeeen Reservoir Dogs fik nu alligevel min stemme.
Why do I have to be Mr. Pink?
Yes sirs!
Gravatar

#26 filmz-Kadann 18 år siden

Reservoir Dogs er nummer et i min bog.

Pulp Fiction er jeg blevet lidt træt af, så Jackie Brown har faktisk overtaget andenpladsen og Pulp Fiction er røget ned på trediepladsen.

Kill Bill 1+2 er mere eller mindre røget helt ud af listen.. de kedede mig allerede efter første gennemsyn, så mit syn på Quentin er ikke så lyst som det har været.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#27 chandler75 18 år siden

Jeg synes også "Reservoir Dogs" er mere helstøbt end "Pulp Fiction", der dog ligger på en tæt andenplads.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#28 mr gaijin 18 år siden

Jeg stemte også "Reservoir", da Tarantino får grundlagt meget af det, han er god til, allerede i denne film. Kurosawas stærkeste film er i mine øjne også den tidlige "Drunken Angel", hvor han netop også selv mente, at han fik udarbejdet sin kunst, tanker og håndværk. Godards debut er i mine øjne også hans bedste, og hos Truffaut er det "400 coups". Nogle instruktører bliver selvfølgelig gradvist bedre, mens andre er bedst i starten.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#29 Yoda 18 år siden

Som så mange andre, valgte jeg at kaste min stemme efter den brillante "Pulp Fiction".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#30 El vez 18 år siden

"Dogs" får min stemme, da det er et godt eksempel på at skabe meget med få midler. Pulp er også godt deroppe af :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: