• Kender ikke Harryhausen
    74%
  • "Jason and the Argonauts"
    10%
  • "Clash of the Titans"
    8%
  • "The 7th Voyage of Sinbad"
    2%
  • Anden film
    2%
  • "Sinbad and the Eye of the Tiger"
    2%
  • "The Golden Voyage of Sinbad"
    1%
  • "First Men in the Moon"
    1%
  • "The Valley of Gwangi"
    0%

Stemmer i alt: 771

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 jessup 17 år siden

Jeg er ret sikker på at jeg har set nogle af dem som barn men jeg er forholdsvis blank, men det lader til at det er Clash... og Jason... der skal ses.
This is just until June
Gravatar

#12 dolphinfriendly 17 år siden

"Clash of The Titans" er virkeligt fantastisk, i min bog blandt de bedste eventyrfilm lavet. Desværre har jeg ikke set nogle af de andre, men klart noget jeg skal rette op på! :)

Gravatar

#13 dyg 17 år siden

Min stemme gik til Jason and the Argonauts, jeg har endnu ikke set Clash of the Titans, men det skal der snart laves om på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 icetea 17 år siden

Har slet ingen anelse om hvem han er :O hehe men nu er jeg heller ikke den der kender alt for mange instruktører.
Gravatar

#15 fatcat 17 år siden

Valgte "First Men in the Moon" - ikke fordi effekterne er bedre end "Clash of the Titans" eller for den sags skyld de to Sinbad film - men det er den jeg har set sidst :)

Harryhausen var en sand mester i sit fag, og så var han jo oplært af mesteren over dem alle Willis O'Brien, som blandt andet stod bag de fantatiske effekter i den originale King Kong.
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#16 JannikAnd 17 år siden

Har altid troet, at Harryhausen også var manden bag "King Kong".

Anyway, stemmen faldt på 'Jason'.
Gravatar

#17 filmz-Annabel 17 år siden

Hvad er det for en, hvor der er en ugle med?
Mens vi venter på trancendensen
Gravatar

#18 mr gaijin 17 år siden

#17 Den mekaniske ugle? Det er "Clash of the Titans". De var åbenbart usandsynligt dygtige til at lave mekaniske robotter i det mytologiske Grækenland.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#19 Mercadian 17 år siden

... Jeg føler mig gammel

At så mange herinde IKKE kender Ray Harryhausen er chockerende...
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?
Gravatar

#20 filmz-mikkel74 17 år siden

Kender ham heller ikke, men nu går det lige op for mig at der er en reference til ham i Monsters Inc. Den restaurant som Mike inviterer sin udkårne ud på, hedder da vist noget i stil med HarryHausen.
Andre end mig der husker det sådan?
Ellers må jeg lige finde den frem og tjekke efter :-)

Skriv ny kommentar: