• "Dødbringende våben"
    30%
  • "Superman"
    15%
  • "Goonierne"
    13%
  • "Maverick"
    9%
  • "Tegnet" ("The Omen")
    7%
  • "Ladyhawke og lommetyven"
    6%
  • "Dødbringende våben 4"
    5%
  • "Assassins"
    4%
  • "Dødbringende våben 2"
    3%
  • Anden film
    3%
  • "Superman II: The Richard Donner Cut"
    2%
  • "Dødbringende våben 3"
    2%

Stemmer i alt: 1475

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 PredatorX 17 år siden

The Goonies:-D

Det varmer mit hjerte at se den så højt på listen. Jeg elsker virkeligt den film. Ser den minimun en gang om året.

Lethal Weapon må komme lige efter, og så Superman.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#12 Benway 17 år siden

Det blev "Ladyhawke og lommetyven". Det er ren nostalgi, men den er nu også en glimrende film.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#13 Åkepool 17 år siden

Det varmer godt nok ikke mit hjerte, at se "Maverick" foran "The Omen". Er i helt væk folkens?? Altså jer der har stemt på "Maverick" :(

Har selvfølgelig stemt på "The Omen", med "Dødbringende våben" som en fjern nr.2.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 PredatorX 17 år siden

Man kan måske nok diskutere den kunsteriske integritet i de to film, hvis man sætter dem op mod hinanden, men jeg synes nu at Maverick er en jævnt underholdende "feel-good" film:-D (Ikke at jeg har stemt på den). Men okay måske en bedre film..
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#15 GG 17 år siden

The Goonies!
Gravatar

#16 mr gaijin 17 år siden

#13 Disse polls afspejler jo som regel, hvad der er populært i betydningen: hvad folk har set. Det er jo de færreste, der har set samtlige film og kan vurdere dem i forhold til hinanden. Personligt har jeg set alle pånær een på listen, og min stemme gik også til The Omen. Men jeg har ikke set Goonierne, og hvem ved, måske ville det have været min favorit.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#17 filmz-maxhh 17 år siden

Der er vel også nogen der generelt ikke bryder sig om gysere, hvorfor en af slagsen næppe står højere på listen end en ikke-gyser...?

Mvh

MaxHH (der i øvrigt stemte Dødbringende Våben...)
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#18 elwood 17 år siden

Dødbringende Våben for mit vedkomne.

Martin Riggs, og Roger Murtaugh er stadig efter min mening det bedste makkerpar i Action film, og så er det generelt bare en god film der har alt det en action film skal ha, Humor, Action og en smule Kærlighed.

Har set alle hans andre film og det her endte med at være mit valg.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 filmz-Bruce 17 år siden

Det må blive Omen efterfulgt af Goonierne. Selvom jeg vil tro Goonierne nok ville flygte istedet :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 keitel 17 år siden

The Omen-verdens bedste gyser film.

Skriv ny kommentar: