• Hvem?
    49%
  • "The School of Rock"
    22%
  • "A Scanner Darkly"
    11%
  • "Before Sunset"
    6%
  • "Before Sunrise"
    5%
  • "Dazed and Confused"
    2%
  • "Waking Life"
    2%
  • "Slacker"
    1%
  • Anden film
    1%
  • "SubUrbia"
    1%

Stemmer i alt: 1077

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-gofferoffer 17 år siden

For mig er det helt klart A Scanner Darkly. Kunne godt lide stilen, plottet og de syrede personer. Hvor meget filmen fulgte bogen, ved jeg ikke, men jeg var nu ganske underholdt.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#2 The Insider 17 år siden

"Waking Life". Sjældent har jeg været så betaget af en film. En overset perle. "Before Sunset" er også glimrende.
War. War never changes.
Gravatar

#3 dolphinfriendly 17 år siden

"Before Sunrise" er hans mesterværk i min bog. Ellers synes jeg også rigtigt godt om "Tape".

Gravatar

#4 chandler75 17 år siden

Jeg synes "Before Sunset" er et mere modent og helstøbt værk end "Before Sunrise", men de to (især "Sunset") fungerer naturligvis i kraft af hinanden.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 JannikAnd 17 år siden

Hans to bedste værker er "Before Sunrise" og "Before Sunset", men jeg har et usædvanligt svagt punkt for "Dazed and Confused", som fik min stemme.
Gravatar

#6 Bohemian 17 år siden

Okay? har ikke set en eneste af de film pånær lige A Scanner Darkly.

Skal man skamme sig?

Så jeg stemte på "hvem?"
Free in serenity.
Gravatar

#7 lagoni 17 år siden

Jeg har kun set School of Rock, så stemmer ikke - men har da hørt om ham og hans film og syntes School of Rock var overraskende god, plottet taget i betragtning.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 pulse83 17 år siden

Before Sunrise. En af mine absolutte all-time favoritfilm. Before Sunset er en fantastisk opfølger, men har ikke samme charme og uskyldighed som udgør Before Sunrise.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#9 dyg 17 år siden

Tough one, om Before Sunrise eller Waking Life vinder er jeg ikke helt klar over endnu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Saenjaina 17 år siden

Kender ikke manden. Af de opstillede film har jeg kun set School of Rock og A Scanner Darkly. Udemærkede film, men ikke noget særlig imponerende.

Skriv ny kommentar: