-
"Gladiator"39%
-
"Alien - den 8. passager"27%
-
"Blade Runner"17%
-
"Black Hawk Down"10%
-
"Kingdom of Heaven"3%
-
"Thelma & Louise"2%
-
"Legend"1%
-
Anden Ridley Scott film1%
-
"1492: Erobring af Paradis"0%
-
"Duellanterne"0%
Stemmer i alt: 1847
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#81 jessup 18 år siden
#82 _VeNtUrAx_ 18 år siden
[EDIT: Dette kunne godt lyde på min kommentar som om Russel C er med i de andre film :-) mht. Klasse mente jeg selvfølgelig de tre film og ikke castet.. sorry]
Mon ikke "Gladiator" føringen desuden afspejler at mange ikke har set de andre film? Der er trods alt kun en "udvalgt" skare, som deltager i diskussionerne her på sitet. Og man vil da specielt ikke deltage, hvis man skal udsættes for en Hetz, bare fordi man godt kan lide Gladiator :-)
- Knew him? Shit... Nigga owes me twelve bucks.
#83 Starbrow 18 år siden
Foreslag til poll "Bedste Nicolas Cage film"
[b]du må ikke glemme ''Con Air'' :P[b/]
#84 aknot 18 år siden
#85 enfilmnørd 18 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#86 dyg 18 år siden
Diskuter... (85)
Foreslå poll
Lige under resultatet over i venstre side.
#87 BN 18 år siden
Jeg kan se, at du placerer Director's Cut-udgaven af 'Kingdom of Heaven' ret højt på din liste. ... Jeg har set biograf-udgaven og fandt den ret god, men er nysgerrig m.h.t. DC-udgaven: Er den lidt eller meget bedre end biograf-udgaven? Gør de tilføjede scener en stor, POSITIV forskel m.h.t. historien og karakterne?
Jeg har ikke anskaffet mig biograf-udgaven på dvd, men overvejer at købe DC-udgaven i stedet for, hvis den er det værd.
#88 elwood 18 år siden
Den havde alt hvad jeg kunne ønske i en film som denne, og jeg tror ikke jeg har lyst til at se den normale udgave, jeg har jo indtrykket af at KOH er en god film nu, så hvorfor spolere dette 8-)
læs evt. bruce's anmedlelse Her
Kan især godt li hans afslutene kommentar, som jeg faktisk godt kunne gå hen og giv ham ret i.
Værst af alt. Denne udgave kunne have vundet Oscaren for bedste film 2005.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#89 filmz-Bruce 18 år siden
#90 BN 18 år siden
ok, tak for jeres kommentarer, begge to. ... Øv, nu kan jeg nærmest ikke vente med at få den set! ;-)
Har lige læst Bruce's anmeldelse, og det lyder ekstremt lovende!