• Misery
    21%
  • Et spørgsmål om ære
    18%
  • This Is Spinal Tap
    17%
  • Stand by Me
    16%
  • Da Harry mødte Sally
    14%
  • Prinsessen og de skøre riddere
    5%
  • Præsident på frierfødder
    3%
  • Anden film
    2%
  • Rygtet siger...
    2%
  • The Story of Us
    1%
  • Nu eller aldrig
    1%

Stemmer i alt: 818

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 dyg 15 år siden

Har lige set Stand By Me igen. Mens jeg så den blev jeg ved med at undre mig over, hvor meget Vern egentligt lignede Jerry O'Connell i en ung og chubby udgave.... Jeg har aldrig vidst (eller i hvert fald glemt det igen), at Jerry var med i den film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 Benway 15 år siden

"Da Harry mødte Sally". Jeg er helt enig med #6-8. Den hører til blandt de bedste romantiske komedier overhovedet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#13 filmz-jonasgr 15 år siden

#10 Har lige set traileren og kan godt se at jeg vist tager fejl, har af en eller grund bare haft den opfattelse af den.

Det er i øvrigt sjovt at bemærke at mange af hans film er meget korte, ofte på 100 min. eller mindre. På nær lige A Few Good Men.

Og nu i disse Heath Ledger tider, kan jeg ikke lade være med at tænke på River Phoenix. Han var også en skuespiller der døde af en overdosis mens han havde gang i en lovende karriere. Det lyder i hvert fald på det jeg har læst, at han på dette tidspunkt af mange blevet regnet som et af de største talenter fra hans generation.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14 Spanner 15 år siden

jonasgr (13) skrev:
Det lyder i hvert fald på det jeg har læst, at han på dette tidspunkt af mange blevet regnet som et af de største talenter fra hans generation.

Det var han bestemt også.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#15 filmz-Kadann 15 år siden

#13 -

Jep, bestemt. Se f.eks. "My Own Private Idaho", hvor Keanu også spiller ganske godt.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#16 Åkepool 15 år siden

"Misery", without a doubt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17 Skeloboy 15 år siden

#9 - The Princess Bride er fjollet, lidt over i crazy-comedy, men ikke helt. Men jeg synes den er superherlig:), og den er ikke for alt for små børn, for de kan nok ikke forstå humoren i den.

#12 - hehe, ja, du kan have ret i, det er en af de bedste romantiske komedier, der er lavet...men derfor behøver den ikke være god;)
Gravatar

#18 LasseUk 15 år siden

Jeg vil så lige pointere at Sleepless in Seattle ikke er en Rob Reiner-film, men er instrueret af Nora Ephron.

Ellers må jeg nok sætte Prinsessen og de skøre riddere som nr. 1. Kanonsjov film.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#19 elwood 15 år siden

Stonehenge scenen, og da de fare vild i kælderen da de skal spille til en koncert, hehe good stuff 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 Benway 15 år siden

#17 Siger du dermed, at der ikke findes nogle gode romantiske komedier? :)

#18 Det er blevet rettet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: