• Sin City
    50%
  • From Dusk Till Dawn
    18%
  • Desperado
    12%
  • Jeg kan ikke lide hans film
    5%
  • Planet Terror
    4%
  • Machete
    3%
  • Spy Kids
    2%
  • El Mariachi
    2%
  • The Faculty
    2%
  • Anden film
    1%
  • Sharkboy og Lavagirl
    0%

Stemmer i alt: 2424

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 fazz 13 år siden

1. Sin City
2. From Dusk Till Dawn
3. Planet Terror
4. Desperado
5. El mariachi
6. Marchete
7. The Faculty
8. Once Upon a Time in Mexico
9. Spy Kids
10. Spy Kids 2
11. Spy Kids 3D
12. The Adventures of Sharkboy and Lavagirl 3-D
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#32 Morf 13 år siden

Fynboen (30) skrev:
og så KAN jeg godt lide vampyrer, så det gjorde ikke så meget... ,o)

Det er ikke fordi, jeg som sådan har noget imod vampyr-elementet. Lost Boys er da fx. en mægtig lille 80'er perle :O)

Mit problem med sidste halvdel af From Dusk 'til Dawn(og hele Planet Terror og Machete) er, at han med vilje forsøger at få det til at ligne en B-film(hvis ikke C-film). Jeg er 'all for' at fortælle historie på original facon(som han gør i Sin City), men hvis man tilsigtet gør en film crappy, så får man ikke stjerner i min bog.

Af samme grund ser jeg også Kill Bill vol 1 & 2 og Death Proof, som Tarantinos dårligste film.
"..I mean, funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh... I'm here to fuckin' amuse you?.."
Gravatar

#33 djibyman2-the seque 13 år siden

# 32
Så du synes Lost Boys var fed, den der møgfesne 80´er film om vampyrer, og så kommer der en rendyrket original film som From Dusk Till Dawn der bød på nok det største twist jeg har set til dato, og så bryder du dig heller ikke om Tarantino´s mesterværk af en Kung fu film, jeg har svært ved at tage det seriøst, det beklager jeg, måske du bare har et problem med disse 2 instruktører som konstant levere noget der er meget anti Hollywood.
Gravatar

#34 Morf 13 år siden

Så du synes Lost Boys var fed, den der møgfesne 80´er film om vampyrer

Nu var Lost Boys-delen sagt med et smil på læben. Prøvede bare at sige, at jeg ikke har noget imod vampyre som emne. Men synes immervæk ikke at Lost Boys er "fesen". Jeg synes det er en underholdende 80'er flick - grænsende til kult.

så kommer der en rendyrket original film som From Dusk Till Dawn der bød på nok det største twist jeg har set til dato

Historiens største twist er ikke ensbetydende med historiens bedste film. Det var twistet til B-film jeg ikke brød mig om.

måske du bare har et problem med disse 2 instruktører som konstant levere noget der er meget anti Hollywood.

Det kunne der da nok være noget om... Hvis ikke det var fordi, at jeg synes Sin City er et mesterværk, at Pulp Fiction er et mesterværk, at Reservoir Dogs er et mesterværk, at Inglourious Basterds er et mesterværk..

Jeg ked af, at du ikke kan tage mig seriøst, for indlægget var nu seriøst nok ment - på den anden side, hvis det privilegium indebærer, at jeg skal dele din smag 100%, så går det nu nok.
"..I mean, funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh... I'm here to fuckin' amuse you?.."
Gravatar

#35 Babo Rises 13 år siden

Jeg er heller ikke videre begejstret for kung fu "mesterværker" som Kill Bill, især del 2, som er hamrende kedelig og trættende omgang forsøg på at lave en mere dialog-præget film. Jeg kan heller ikke se det store twist i "From Dusk"...den skifter da stilen radikalt, men det er en anelse for letkøbt synes jeg. Dog en fornøjelig film, men slet ikke meget mere i min bog. Den fungerer ligeså godt som en fed Big Mac menu, efter en slem bytur.
Gravatar

#36 djibyman2-the seque 13 år siden

Morf (34) skrev:
hvis det privilegium indebærer, at jeg skal dele din smag 100%, så går det nu nok.

Bare rolig, det gør det ikke, og det er ikke ment så hårdt som det måske lyder, jeg er klar over at Rodriguez normalt deler publikum i 2 lejre, så det kan jeg godt respektere, men jeg forstår ikke hvorfor så mange ikke bryder sig om Kill Bill, film som jeg selv personligt finder episke, men selvfølgelig har vi jo alle hver vores smag, jeg kan jo heller ikke forstå hvorfor Lost Boys har et publikum, anyways, jeg håber du bærer over med mig;-)

Babo Rises (35) skrev:
især del 2, som er hamrende kedelig og trættende omgang forsøg på at lave en mere dialog-præget film

Men det er jo hans vare mærke, geniale dialoger.
Gravatar

#37 Morf 13 år siden

Bygones :O)
Gravatar

#38 Babo Rises 13 år siden

Djibyman (36) skrev:
Men det er jo hans vare mærke, geniale dialoger.

Genialt er det så ikke i min bog :-) Det kan til tider være morsomt, men når man tænker over det, så handler de ikke rigtigt om noget, bortset fra de er sjove røverhistorier.
Gravatar

#39 djibyman2-the seque 13 år siden

Babo Rises (38) skrev:
bortset fra de er sjove røverhistorier.

Præcis, og det er jo det der er fantastik, der er intet som en god røverhistorie;-)......
Gravatar

#40 Kaizer Soze 13 år siden

From dusk till dawn...ingen tvivl!....det siger de der 18% jo også ;)

Skriv ny kommentar: