• Sin City
    50%
  • From Dusk Till Dawn
    18%
  • Desperado
    12%
  • Jeg kan ikke lide hans film
    5%
  • Planet Terror
    4%
  • Machete
    3%
  • Spy Kids
    2%
  • El Mariachi
    2%
  • The Faculty
    2%
  • Anden film
    1%
  • Sharkboy og Lavagirl
    0%

Stemmer i alt: 2424

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Moog 13 år siden

Sin City, resten ligger lige over b-film niveau, ud over måske lige from dusk till dawn :)
Gravatar

#2 Jaxie1000 13 år siden

Sin City og Desperado er begge to super film, men mit hjerte tilhører nu From Dusk Till Dawn. Den skræmte mig da jeg var barn og i dag kan jeg ikke se den uden at smågrine over de mærkelige og til tider latterlige påfund i den film.

#1 En film er da ikke nødvendigvis dårlig bare fordi det er en "B-film" :)
Gravatar

#3 LukeStarkiller 13 år siden

Har ikke set så mange af hans film, men Sin City kunne jeg virkelig godt lide. :D
Gravatar

#4 IK 13 år siden

Sin City, Planet Terror og Desperado er de eneste af hans film jeg ejer. Sidstnævnte har jeg set flest gange, så derfor får den min stemme.
Gravatar

#5 Kiksmann 13 år siden

Sin City har fået min stemme, både Desperado og From dusk till dawn er også meget underholdne film, men niveauet på Sin City er hævet over de andre.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#6 Babo Rises 13 år siden

Han har lavet flere underholdende film. Ingen af dem er blandt mine personlige favoritter, men har da altid haft en svaghed for ungdomsgyseren The Faculty - så det blev den :-)
Gravatar

#7 TheEnd 13 år siden

Har kun set Sin City, The Faculty og El Mariachi (i en spansk time i gymnasiet). Har svært ved at forestille mig at nogen af hans film skulle være bedre end Sin City.

Sin City 9/10
El Mariachi 7/10
The Faculty 6/10
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#8 Ménner 13 år siden

han er en brilian instruktør! den fedeste han har lavet må være "Planet Terror". derefter kommer, i givne række følge:
- Sin City
- desperado
- El Mariachi
- Machete
- from dusk to dawn
- once upon a time in Mexico
- tha falculty
børnefilmene har jeg stadig til gode.
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#9 Skeloboy 13 år siden

Sin City er rigtig, rigtig fed.

From Dusk Till Dawn er ganske ok.

The Faculty, Spy Kids og Desperado er elendige
Gravatar

#10 mr gaijin 13 år siden

Skeloboy (9) skrev:
The Faculty, Spy Kids og Desperado er elendige


Jeg har ikke set Desperado, siden jeg var 14. Jeg kan huske at McDonalds havde mexicansk tema (som de har så ofte) dengang, den kom i danske biografer, så det var oplagt at kombinere krydret junk food med pistol-akrobatik til en mexicansk aften.

Dengang synes jeg, den var superfed. Jeg tror ikke, at jeg bør gense den, hvis jeg vil have minderne i behold.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: