-
Sin City50%
-
From Dusk Till Dawn18%
-
Desperado12%
-
Jeg kan ikke lide hans film5%
-
Planet Terror4%
-
Machete3%
-
Spy Kids2%
-
El Mariachi2%
-
The Faculty2%
-
Anden film1%
-
Sharkboy og Lavagirl0%
Stemmer i alt: 2424
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 djibyman2-the seque 13 år siden
Fair nok, så sgu!!!..................jeg har faktisk altid været lidt i tvivl hvad det ord angår, men personligt går jeg ikke op i om jeg eller andre folk staver forkert, der findes mange ordblinde mennesker, så det kunne betegnes som mobning;-)
#52 Fynboen 13 år siden
Det burde du nok... (altså gå op i om du staver rigtigt) For der er ingen tvivl om at folk dømmer dig på stavefejl, på samme måde som man dømmer folk på fedtet hår eller beskidt tøj irl... ,o)
#53 Muldgraver 13 år siden
Men egentlig synes jeg det er enormt morsomt at kalde stavefejl (som nu engang hedder) for usoigneret sprogbrug.
#54 Lord Beef Jerky 13 år siden
#55 Samain 13 år siden
Sin City bliver lidt for meget style over substance, men stadig en god film. El Mariachi trilogien er nu også udemærket, men der er once upon a time in mexico klart den svageste af de tre.
De andre er langt under par, imho.
#56 Fynboen 13 år siden
Der er ingen tvivl om at det er at gå i små sko... men det betyder jo ikke at man ikke gør det. Jeg har det meget svært ved at handle med firmaer der har stavefejl i deres annoncer eller på deres skilte, da jeg går ud fra at de er ligeså dårlige til deres erhverv som de er til at stave, selvom det sagtens kan være verdens bedste bager, blot med mild ordblindhed... ,o)
#57 djibyman2-the seque 13 år siden
;-)........,mon ikke vi alle har udpeget en stavefejl i ny og næ, så det går nok.
#58 filmz-loke76 13 år siden
#59 Lord Beef Jerky 13 år siden
#60 BN 13 år siden
Det er jeg fuldstændig enig med dig i ...
... men det har alle andre instruktører jo også. hehe