• "Forrest Gump"
    46%
  • "Tilbage til fremtiden"
    34%
  • "Cast Away"
    5%
  • "Contact"
    5%
  • "Hvem snørede Roger Rabbit"
    5%
  • "Nu går den vilde skattejagt"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "Polar-Ekspressen"
    1%
  • "Døden klæ'r hende"
    1%
  • "I Wanna Hold Your Hand"
    0%

Stemmer i alt: 1486

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 thomas040 17 år siden

Appropos tilbage til fremtiden....

i den scene hvor doc står under uret om aften og siger "damn where is that kid"... "damn".... "damn" ... "damn" og kigger på forskellige ure...
der er noget af det første marty siger, da han ankommer efter at have forklaret hvorfor han kommer for sent..... at hans far slog biff ud med eet slag.... og han aldrig har slået nogen før....
så kigger doc ud i luften og siger "Never!".... og marty spørger "what?!"... "nevermind" bliver der svaret

hvad snakker Doc om? hvad mener han... det har jeg aldrig helt forstået... er det bare et setup til den lidet forandrede nutid marty kommer tilbage til?
Failure is a zero out.
Gravatar

#32 Patriarch 17 år siden

Han frygter at de har ændrede noget, i og med Martys far har gjort noget som han aldrig tidligere har gjort - det for Dic til at frygte hvad konsekvenserne måske er.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#33 dh-ad 17 år siden

Tilbage til fremtiden, jeg så den på blå mandag i biografen i Århus...
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#34 Hal60 17 år siden

Uden tvivl 'Tilbage til Fremtiden'.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#35 chandler75 17 år siden

# 31 Som Patriarch siger. Doc siger det også som et spørgsmål: "Never?"
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#36 thomas040 17 år siden

Har aldrig opfattet det som et spørgsmål... men det er nok rigtigt .... det er så også den films eneste svage punkt :)
Failure is a zero out.
Gravatar

#37 Munchkim 17 år siden

#36 - Nej, det er ikke et svagt punkt. Doc er bare bange for at tidslinjen har taget en anden drejning end den normalt skulle. Derfor spørger han nervøst "Never?" imens han stirre frygtsomt ud i luften.
Gravatar

#38 chandler75 17 år siden

Det har jo en stor pointe i filmen - for Doc har jo ganske ret i sine antagninger :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#39 thomas040 17 år siden

Ja ja. Men det svage var, at det var svært at høre om han spurgte eller sagde "NEVER!" ... som i I'll never give up my skill of procrastination.... NEVER!...

giver det mening?
forståelsen af ordet var svagt... men det var også mere ironisk at jeg mente at DET var den svage del ;)
Failure is a zero out.
Gravatar

#40 thomas040 17 år siden

Nu fatter jeg den, og nu er filmen lige blevet en tand bedre... :D
Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: