• "Forrest Gump"
    46%
  • "Tilbage til fremtiden"
    34%
  • "Cast Away"
    5%
  • "Contact"
    5%
  • "Hvem snørede Roger Rabbit"
    5%
  • "Nu går den vilde skattejagt"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "Polar-Ekspressen"
    1%
  • "Døden klæ'r hende"
    1%
  • "I Wanna Hold Your Hand"
    0%

Stemmer i alt: 1486

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Åkepool 17 år siden

Uuh, der er tæt løb efter de første 4 stemmer :)

Stemte på "Tilbage til fremtiden"
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 17 år siden

Ja, altså, udover at vi jo nemt kan regne ud, hvad Narnia-bæveren stemmer, så tror jeg da faktisk godt, at denne her ku blive et close-run :)

Stemte personligt på Forrest Gump
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 Syndrome 17 år siden

Forrest Gump er også min favorit.. Men må da indrømme der er andre gode film på listen :)
danielbloch.dk
Gravatar

#4 HonoDelLoce 17 år siden

Synes dog at What Lies Beneath burde have haft sin egen plads på listen i stedet for at blive proppet ind under "anden film"-kategorien..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 Åkepool 17 år siden

#4 - Helt sikkert, men det synes jeg nu også at de to "Back to the future" efterfølgere skulle ha'
"Clint Eastwood...What kind of stupid name is that?"
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 chandler75 17 år siden

Zemeckis er en rigtig dygtig instruktør, som har været heldig med de projekter, han har arbejdet på.

Den eneste af filmene jeg ikke synes om er ""Døden klæ'r hende" (har ikke set "Polar-Ekspressen").

I toppen ligger "Back to the Future", "Contact" og "Cast Away", som alle har været i dvd-afspilleren op til flere gange.

"I Wanna Hold Your Hand" er en overset lille perle, og "Forrest Gump", "Nu går den vilde skattejagt" og "Roger Rabbit" er da også ganske underholdende.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 Benway 17 år siden

Det blev "Tilbage til fremtiden" for mit vedkommende, men jeg har nu også lidt en svaghed for "Nu går den vilde skattejagt".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8 Æsop9000 17 år siden

"Back to the Future", of course :)
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#9 intak 17 år siden

Forrest Gump fik førstepladsen for mit vedkommende, men dog skarp forfulgt af Back to the Future! Men man kan konkludere at Zemeckis har lavet en masse gode film, som ofte er på besøg i min DVD-afspiller :)
Gravatar

#10 Munchkim 17 år siden

Det er alle sammen en række gode film. I Wanna Hold Your Hand er vist den eneste at filmene som jeg ikke har set, så den er nok udelukket fra min stemmeseddel.

Men da Tilbage til Fremtiden er iblandt mine ynglingsfilm, så er der nok ikke den store tvivl om at det er den som får min stemme.

Skriv ny kommentar: