• Good Will Hunting
    27%
  • Døde poeters klub
    17%
  • Good Morning Vietnam
    11%
  • Mrs. Doubtfire
    10%
  • Jumanji
    10%
  • Hook
    7%
  • Aladdin
    6%
  • Fisher King
    5%
  • Insomnia
    3%
  • En anden film
    2%
  • Nat på museet
    2%
  • Flubber
    2%
  • The Birdcage
    0%

Stemmer i alt: 252

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 uldbjerg 6 år siden

Jeg har svaret Good Will Hunting. I virkeligheden synes jeg nok at Døde Poeters Klub og andre film er bedre. Men jeg synes. at Williams var på sit bedste i GWH
Gravatar

#2 Geekalod 6 år siden

uldbjerg (1) skrev:
Jeg har svaret Good Will Hunting. I virkeligheden synes jeg nok at Døde Poeters Klub og andre film er bedre. Men jeg synes. at Williams var på sit bedste i GWH


så du har stemt på en film som du ikke synes er den “bedste robin williams film”?
Gravatar

#3 Geekalot 6 år siden

Undre ,ig folk stemmer Good Will Hunting, da hans rolle i den film faktisk ikke er særlig stor og han ikke levere en ret stor præstation i den. Burde være Døde poeters klub eller Good morning vietnam, der lagde højest :)
Gravatar

#4 rbh 6 år siden

hvad tænker i alle sammen på.. det er fucking Aladdin.. manden er den bedste stemme i nogle tegnefilm ever.. og skabte så legendariske scener at dem som tegnede filmen måtte skabe nye scener til has improvisioner..

The Genius of Robin Williams in “Aladdin”
Gravatar

#5 Ryder666 6 år siden

Stemte good morning Vietnam af dem på listen.

Ellers er one hour photo også velspillet og værd at nævne.

Er dog mest til hans mere seriøse roller end de komiske.
Gravatar

#6 Snipp 6 år siden

Dead poets society er helt klart i toppen med good will hunting efter. Synes dog også jumanji er god, men det er nok bare hele filmen der er. Har dog ikke set good morning vietnam, så ved ikke hvor god den er, men det ser ud til folk synes den er god.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#7 keitel 6 år siden

Det var da nogle dårlige valgmuligheder. Hans 2 bedste er Patch Adams og What dreams May come- 2 virkelig hjerteskærende film.
Gravatar

#8 Silver666 6 år siden

Good Will Hunting fantastisk film og fantastisk præstation fra Robin Williams
Gravatar

#9 [ikke godkendt bruger] 6 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."

Skriv ny kommentar: