• "ID4: Independence Day"
    31%
  • "Mars Attacks!"
    19%
  • "War of the Worlds" (2005)
    18%
  • Anden film
    8%
  • "Signs"
    7%
  • "Invasion of the Bodysnatchers"
    6%
  • "Killer Klowns from Outer Space"
    3%
  • "Plan 9 from Outer Space"
    2%
  • "The Blob"
    2%
  • "Klodernes kamp" (1953)
    2%
  • "The Day the Earth Stood Still"
    2%

Stemmer i alt: 2851

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 filmz-uw82 19 år siden

#62 Du har helt ret, mere er der ikke at sige om det...

Og hvad sker der for folk som stemmer på Wor of the Worlds... Nøj en ringe slutning...
Ikke mht hvordan de vinder kampen mod rumvæsnerne, det vidste man jo på forhånd hvis man kendte historien fra den oprindelige film... men come on.. alt er smadret, alle folk er flytet, men nej nej, ikke Tom's børns familie, deres hus står fint og alle lever endnu, og hvordan fanden overlevede sønnen. Nu må de amerikanere fanme styre sig, det var lige før jeg skulle bruge en bræk pose i bio'en...

[Edit: spoiler-markering indsat af admin.]
Gravatar

#72 JannikAnd 19 år siden

SPOILER SPOILER SPOILER! Admin, sæt en stopper for dette omgående!
Gravatar

#73 Yoda 19 år siden

Hov, hov - brug spoilerfunktionen, ik'!

Jeg stemte desuden på "Invasion of the Body Snatchers" - det er en af mine absolutte favoritter!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#74 Yoda 19 år siden

Edit: dobbeltpost.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#75 kill the bills 19 år siden

Jeg mener ogs[ at det ville have gjort slutningen bedre hvis soenen doede, men det med at der ikke skete noget med Boston kunne jo bare vaere, at rumvaesnerne ikke var naaet der til. Men hvis det er saadan bogen er saa maa det jo vaere saadan. Alt i alt er filmen fed
Gravatar

#76 filmz-sikorab 19 år siden

Weeeeeeeeeeeeeee, har lige fået ID4 Special Edition på DVD, den vil jeg se i aften, hehe..!
Gravatar

#77 filmz-grev_michal 19 år siden

Jeg har som en af de få stemt på : The Day the Earth Stood Still. Kan huske jeg så den da jeg var helt ung og glemmer den aldrig, en film der rejser virkelige mange spørgsmål og ja den har ikke alle de smarte effekter som storfilm jo nærmest kræves at skulle have nu. Den slår independence day til enhver tid i min bog. - ikke at det ikke var en god film - men mere var den heller ikke.

War of the worlds - må ærlig talt indrømme jeg var ret skuffet, den har nogle flotte effekter, men jeg var nok meget præget af både at have læst romanen og hørt radioudsendelsen - så jeg havde i forvejen dannet en masse billeder inde i mig selv. Følte ikke at den skræmmende fortælling i romanen og i radionen kom til udtryk i filmen.

hvis jeg skulle vælge en toer ville det blive bodysnatchers også en god gammel klassiker :)

Thats my 2 cents

Michal
Gravatar

#78 filmz-befun 19 år siden

en skam serier ikke er på den liste eller minis. så ville jeg helt klart have sagt taken!

:)

men af dem der må jeg nok sige ID4: Independence Day.

Smith!! u got my vote :P

Skriv ny kommentar: