-
"ID4: Independence Day"31%
-
"Mars Attacks!"19%
-
"War of the Worlds" (2005)18%
-
Anden film8%
-
"Signs"7%
-
"Invasion of the Bodysnatchers"6%
-
"Killer Klowns from Outer Space"3%
-
"Plan 9 from Outer Space"2%
-
"The Blob"2%
-
"Klodernes kamp" (1953)2%
-
"The Day the Earth Stood Still"2%
Stemmer i alt: 2851
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 SpielbergFreak 19 år siden
Jeg stemte på WOTW, da den var mere "realistisk" og menneskelig end ID4, men ID4 er stadig en fantastisk popcorns film, for at forsvare mig mod efterfølgende kommentare: Ja WOTW er også en popcornsfilm, men en mere seriøs, af slagsen.
Mars Attacks er supergrineren, men heller ikke mere. Signs var skuffende efter min mening. Den gamle Klodernes Kamp er for gammel til at jeg synes den er spændende, men jeg kan godt se den var fantastisk i sin tid.
Resten har jeg ikke set, men det kommer jeg vel til med tidens løb.
#12 mr gaijin 19 år siden
#13 El vez 19 år siden
#14 filmz-cko 19 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#15 filmz-gimleno1 19 år siden
#16 filmz-rupert giles 19 år siden
Jeg var slet, slet ikke gammel nok til at se 78er udgaven, da jeg så den som knægt og jeg kan huske, at jeg tjekkede bag min seng, før jeg gik i seng... flere måneder efter!!
Og en af verdens fedeste slutninger, der naturligvis ikke skal spoiles her!
Filmen er helt gennemført i sin paranoia og stemning af håbløshed. En "realistisk" skildring af en invasion fra rummet med "virkelige" personer og ikke superhelte i hovedrollerne. På den måde har den en smule tilfælles med Signs og Spielbergs War of the Worlds. Men også kun en smule.
Det skal dog siges, at da jeg første gang så Siegels original-udgave for nogle år siden skræmte den mig også pænt. Jeg er lidt en kylling på det område :-)
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#17 travelogue 19 år siden
#18 mr gaijin 19 år siden
#19 filmz-mr. pink 19 år siden
#20 dyg 19 år siden