-
Independence Day38%
-
Mars Attacks!15%
-
The Thing (1982)14%
-
War of the Worlds (2005)7%
-
Signs6%
-
Bad Taste6%
-
Invasion of the Body Snatchers (1978)4%
-
Anden film3%
-
The Day the Earth Stood Still (2008)2%
-
Plan 9 from Outer Space2%
-
Klodernes kamp (1953)2%
-
Den dag Jorden stod stille (1951)1%
-
Invasion of the Body Snatchers (1956)1%
-
Det grusomme udefra (1951)0%
Stemmer i alt: 1685
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Åkepool 15 år siden
#40 - Hvis jeg ind imellem gad at tænke over andre film, fremfor bare at tage en fra listen, så havde jeg også taget anden film: "Predator".
#42 filmz-Kadann 15 år siden
#43 Dragon_Claw 15 år siden
Så lå den fanget i isen i måske millioner af år, indtil nogen kom & reddede den op, og går så først amok på det tidspunkt.
Så hvis den har haft en plan om at invadere jorden, så var den sku´ ikke ordenligt gennemtænkt.
Andre teorier?
#44 Spanner 15 år siden
Det kan godt være, at det ikke er planlagt, men det er en ikke uvæsentlig del af handlingen, at hvis de ikke får bugt med den på Antarktis vil den kunne sprede sig over hele jorden.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#45 fuskak 15 år siden
Og hvis ikke de havde fået bugt med "Rovdyret" havde den måske også gået efter resten af planeten
#46 Riqon 15 år siden
Der er ret stor forskel på The Thing og Predator, når man ser på deres attributter. The Thing ville jo sprede sig som en sygdom, mens Predator bare ville løbe lidt rundt.
#47 Kram 15 år siden
Ja det er ikke ligefrem en oscar film, men jeg elsker den på trods af det tørre skuespil, de grinagtige 1liners, og ikke mindst det elendige
Drengerøvs action af første klasse :).
Jeg har også ventet i lang tid på den næste bedste alien invasion film (eller zombie film siden Dawn of the Dead for den sags skyld), der var en chance for at re-filmatiseringen af 'The Day The Earth Stood Still' kunne have været cool, men desværre var det en omgang værre hø, som på ingen måde kunne måle sig med den gamle fra 1951.
If winning isn't everything, why do they keep score?
#48 filmz-Kadann 15 år siden
Præcis som riqon skriver.
Predatoren er jo en storvildtsjæger, der er kommet på besøg, mens "uhyret" i "The Thing" jo aktivt forsøger at undslippe, for at komme i kontakt med flere væsner.
#49 fuskak 15 år siden
#50 denox 15 år siden
De gamle film (<1960) på listen har jeg heller ikke set. Jeg har startet engang på Klodernes kamp samt den originale 'The day the Earth Stood still', men skiftede hurtigt kanal.