• Independence Day
    38%
  • Mars Attacks!
    15%
  • The Thing (1982)
    14%
  • War of the Worlds (2005)
    7%
  • Signs
    6%
  • Bad Taste
    6%
  • Invasion of the Body Snatchers (1978)
    4%
  • Anden film
    3%
  • The Day the Earth Stood Still (2008)
    2%
  • Plan 9 from Outer Space
    2%
  • Klodernes kamp (1953)
    2%
  • Den dag Jorden stod stille (1951)
    1%
  • Invasion of the Body Snatchers (1956)
    1%
  • Det grusomme udefra (1951)
    0%

Stemmer i alt: 1685

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Kruse 15 år siden

#10: Helt enig med hensyn til Independence Day! Jeg har aldrig set den helt fra start til slut, selvom at jeg har prøvet at se den et par gange. Hver gang ender jeg med at zappe over på en anden kanal.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12 filmz-Kadann 15 år siden

riqon (1) skrev:
Man kunne måske have inkluderet "Men in Black"-filmene? eller "The Invasion" m. Nicole Kidman og Daniel Craig (selv om det var en skodfilm)?

Ét remake af "Invasion of the Body Snatchers" er vel rigeligt i denne poll? :)

http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#13 Dragon_Claw 15 år siden

Hvordan fanden kan den glans poleret hundelort til ID4 ligge på 1. første pladsen!?!

Der må være noget galt med afstemningen...

Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#14 [ikke godkendt bruger] 15 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."
Gravatar

#15 Antlion 15 år siden

Independence Day (34%): ?

Jeg har en svaghed for Carpenter's "The Thing", som jeg ikke rigtigt kan sætte ord på. Det skyldes måske Morricones formidable soundtrack. Den bliver forfulgt af Invasion of the Body Snatchers (1956), The Day the Earth Stood Still (1951), The Thing from Another World (1951) og til sidst The War of the Worlds (1953).

Jeg kunne aldrig drømme om at spilde min tid på resten af filmene på denne liste! Independence Day... helt seriøst!?
Gravatar

#16 fatcat 15 år siden

Hmm - skuffet over at en klassiker som "The War of the Worlds (1953)" ligger så langt nede - den var og er IMO klart den bedste i denne kategori tæt forfulgt af "The Day the Earth Stood Still (1951)".

Alene historien omkring filmen er nok til at den burde ligge i top. Men måske det hænger sammen med den jammerlige remake med Tom C.
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#17 filmz-Is 15 år siden

The Thing - Stemningsfuldt gys når det er bedst!
Gravatar

#18 tranberg 15 år siden

SIGNS
- alternativ, skræmmende og provokerende.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#19 jessup 15 år siden

Jeg ligger mig i slipstrømmen og siger The day the earth.. (1951) med de to gamle Bodysnatchers som bobler. The Thing er god og jeg genså den for kort tid siden på BR meeeeen er ikke meget mere end en glimrende horror film.
This is just until June
Gravatar

#20 mr gaijin 15 år siden

Jeg har svært ved at tage genren seriøst, så Mars Attacks er nok det mest oplagte svar for mig.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: