-
Independence Day48%
-
Mars Attacks!15%
-
War of the Worlds (2005)8%
-
Signs7%
-
Bad Taste6%
-
Anden film6%
-
Invasion of the Body Snatchers (1978)5%
-
The Day the Earth Stood Still (2008)2%
-
Den dag Jorden stod stille (1951)2%
-
Skyline1%
Stemmer i alt: 2837
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Thomsen 13 år siden
#32 BN 13 år siden
I flere af de andre invasionsfilm på listen handler det om, at rumvæsenerne vil dræbe menneskeheden og overtage magten på jorden. Og sådan forholder det sig jo også i 'The Abyss - Director's Cut'.
#33 moulder666 13 år siden
Bla.
Anywho, jeg stemte på "Invasion of the body snatchers" fra 78 - har ikke set originalen, men denne version kunne virkelig give mig myrekryb - også da jeg genså den for et par år siden!
Mars Attacks har dog stadig sin charme..."Don't run, we are your friends!"
#34 The-new-meister 13 år siden
#35 sluppermand 13 år siden
#36 dslacker 13 år siden
Og hvis man skal være pjattet, så er både Men In Black I+II og Evolution vel også i denne genre...
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
#37 AndreasFaaborgNielsen 13 år siden
#38 Riqon 13 år siden
For et par år siden havde jeg nok stemt på Independence Day, men ved gensyn er det gået op for mig, at den ligesom Emmerich's andre film mangler noget meget vigtigt: Troværdige karakterer. Hvis man vil være banal og bare lave syge effekter og blafre lidt med det amerikanske flag, så kan man lige så godt gå full throttle og lave en film som Mars Attacks. (Jack Nicholson som USA's præsident, gotta love it..)
Ellers har jeg det lidt med denne genre som med computerspilsfilmatiseringer. Der er af og til nogle fede ideer, men det bliver bare aldrig gjort godt nok, for de talentfulde instruktører vil ikke røre genren, eller producerne dominerer det for meget på grund af de store budgetter, eller hvad det nu er der altid går galt.
#39 Riqon 13 år siden
Come on, man må da godt tage tråden her bare en smule seriøst :P
#40 dslacker 13 år siden
Lifeforce 1985
They Live, 1988
The X-Files: Fight the Future, 1998
Der er i det hele taget RET gode grunde til at vælge anden film her ;-)
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440