• Independence Day
    48%
  • Mars Attacks!
    15%
  • War of the Worlds (2005)
    8%
  • Signs
    7%
  • Bad Taste
    6%
  • Anden film
    6%
  • Invasion of the Body Snatchers (1978)
    5%
  • The Day the Earth Stood Still (2008)
    2%
  • Den dag Jorden stod stille (1951)
    2%
  • Skyline
    1%

Stemmer i alt: 2837

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Skeloboy 13 år siden

Den dag Jorden stod stille (1951)

Serien V har også sin charme
Gravatar

#2 TheEnd 13 år siden

Alle de film jeg har set, har skod slutninger, så mangler muligheden 'Jeg bryder mig ikke om ruminvasionsfilm.
(Skal dog se Battle LA)
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#3 MOVIE1000 13 år siden

Anden film: The thing, det var vel også en slags invasion.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 Thomsen 13 år siden

Jeg valgte "anden film". Min favorit er den originale "Invasion of the Body Snatchers" fra 1956.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5 Antlion 13 år siden

Anden film: John Carpenters "The Thing".
Gravatar

#6 Betelgeuse 13 år siden

Stemte "Signs" som efter min mening er alt for undervurderet. Hvis afstemningen havde heddet "Mest vanvittige og skøre ruminvasionsfilm?", så var min stemme selvfølgelig gået til Tim Burtons "Mars Attacks" ;-)
Gravatar

#7 Betelgeuse 13 år siden

Okay, kan se at flere har skrevet Anden film: The Thing, som jo helt sikkert mangler på listen. Det må jo naturligvis være klart den bedste film i denne kategori.
Gravatar

#8 Thomsen 13 år siden

Så er spørgsmålet, om man kan definere The Thing (begge udgaver) som "ruminvasionsfilm"? De andre film har jo det tilfælles, at der reelt foregår et invasionsforsøg. The Thing handler mere om et enkelt rummand, der er styrter ned og fryser til is, og som bliver godt gammeldags morgengnaven, da nogle tumpede jordboere forsøger at tø ham op igen. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9 Dolle19 13 år siden

Indenpendence Day og en anden er nok (mere alien bortførelse film) Fire in the Sky. Mega fed
(Movie Geek Nr.1)
(Freddator All the way.)
Gravatar

#10 kasperfmn 13 år siden

Vil give Thomsen ret og sige, at The Thing mere er ruminfiltration, mere end ruminvasion.

Skriv ny kommentar: