• Drive
    54%
  • Lars and the Real Girl
    8%
  • The Believer
    7%
  • Crazy, Stupid, Love
    7%
  • The Notebook
    7%
  • Half Nelson
    5%
  • Fracture
    5%
  • Anden film
    3%
  • Blue Valentine
    3%
  • All Good Things
    1%
  • Stay
    0%

Stemmer i alt: 1662

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 skittlez 12 år siden

Stemte på Lars and the Real girl, men alle filmene er gode og Gosling er fantastisk både som skuespiller, musiker og Mouseketeer :)

Drive er hans bedste film, IMO, men lidt for nedtonet til at den kan rangere som hans bedste præstation. Er enig med at United States of Leland også kunne være en contender, og vil desuden fremhæve Clooneys Ides of March, hvor han ligeledes er fremragende.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#12 Therien 12 år siden

Det kom for mig som en kæmpe overraskelse at Drive lå nr. 1................. Fed afstemning, her fik vi afdækket et spørgsmål jeg længe har grublet over... For Gosling har virkelig været på alles læber siden hans debut film - gad vide hvilken præstation folk bedst kunne lide!

Forslag til næste uges afstemning: Teens med mobiltelefoner i biografen, er de belastende?

Ja Nej Ved ikke Måske Hvad er en mobiltelefon? Hvad er en teen? Kartoffel
Gravatar

#13 samcro 12 år siden

Therien (12) skrev:
Forslag til næste uges afstemning: Teens med mobiltelefoner i biografen, er de belastende?

Fixed it!
Idjit
Gravatar

#14 Porco Rosso 12 år siden

Jeg har kun set Drive, Crazy Stupid Love og Blue Valentine. Men jeg synes helt klart hans præstation i Blue Valentine overskygger alt andet. Måske også fordi hans karakter der er sådan lidt grim i det og rigtig sammensat. :-)
I'm 6'3", and maintain a very consistent panda bear shape.
Gravatar

#15 sunijoensen 12 år siden

De 50% der har stemt på Drive har åbenbart ikke set 'Lars and the real girl' eller 'Half Nelson'
A Mo-Jo, it's a very high-tech machine that transmits pages over the telephone! It only takes eighteen minutes a page!
Gravatar

#16 PredatorX 12 år siden

Bobby Singer (13) skrev:
Fixed it!

hørt!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#17 Collateral 12 år siden

Har kun set ham i "Drive" og "Blue Valentine", og af de to valgte jeg sidstnævnte til trods for, at jeg egentlig synes begge præstationer er lige fremragende.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18 Åkepool 12 år siden

Af de fire jeg har set, bliver det "The Believer".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19 the_paki_don 12 år siden

Jeg valgte "The Believer", for det var den første film, jeg så med ham. Jeg havde kun set ham i det episke (rent tematisk, ikke skuespilsmæssigt) "Young Hercules", hvor han dog var ganske karismatisk.

Mht. Drive... Skidefed film, men jeg fik hele tiden ideen om, at det var en anderledes tough guy version af hans "Lars" fra "Lars and the Real Girl", som jeg også synes, at han spillede skidegodt i.

Men jo, Gosling er blandt mine yndlings skuespillere og han har virkelig mange ting kørende for ham. Fuldt fortjent.

Og skide svær afstemning!
Gravatar

#20 NightHawk 12 år siden

Dælme et svært valg! Men det bliver sgu en stemme på "Drive", selv om især "Blue Valentine", "The Beliver", "Half Nelson" og "Lars and the Real Girl" på hver deres måde også er fremragende præstationer.

1. Drive
2. Blue Valentine
3. The Beliver
4. Half Nelson
5. Lars and The Real Girl
6. The Notebook
7. Crazy, Stupid, Love
8. Fracture
9. All Good Things

Mangler at se "Stay" og "United States of Leland".

Kruse (3) skrev:
Jeg kan rigtigt godt lide Ryan Gosling, som jeg mener er en fremagende skuespiller, og det er faktisk kun hans præstation i "All Good Things" som jeg vil betegne som middelmådig(af dem jeg har set), hvor resten rangerer fra god til fremragende.

Helt enig!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: