• Drive
    54%
  • Lars and the Real Girl
    8%
  • The Believer
    7%
  • Crazy, Stupid, Love
    7%
  • The Notebook
    7%
  • Half Nelson
    5%
  • Fracture
    5%
  • Anden film
    3%
  • Blue Valentine
    3%
  • All Good Things
    1%
  • Stay
    0%

Stemmer i alt: 1662

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 misuma 12 år siden

For svært...kan ikke vælge...for mange solide præstationer...arg! *hovede imploderer*
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#22 Skovstur 12 år siden

Blev Half Nelson herfra, han spiller altid fedt, men syntes personligt at karakteren i Half Nelson virker som den sværeste at spille overbevisende.
-
"I always tell the truth. Even when I lie"
Gravatar

#23 David Munch 12 år siden

Ryan Gosling?
Gravatar

#24 misuma 12 år siden

David Munch (23) skrev:
Ryan Gosling?

*Bitchslap* :P

Da jeg første gang hørte om Lars And The Real Girl, rystede jeg lidt på hovedet. Ideen lød for fjollet til at kunne virke i praktis, men Ryan tryllede med sin rolle og vandt over min snæversynethed.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#25 Frederik 12 år siden

Blue Valentine, hands down.
Gravatar

#26 jessup 12 år siden

Fårbåbentligt ikke set det bedste fra ham endnu - Drive er bedste film men ½ nelson nok bedre præstation. Mnagler dog Blue.. og Lars...
This is just until June
Gravatar

#27 Steffan Rasmussen 12 år siden

No doubt ... The Believer.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#28 Riqon 12 år siden

Jeg sagde The Believer, men synes egentlig helt generelt han er fremragende. Jeg har dog ikke set alle filmene på listen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#29 fazz 12 år siden

Uha fed afstemning! En af mine ynglings skuespillere, har set alle film på listen og min stemme gik til "Half Nelson" men var meget i tvivl! For både "The Believer", "Lars and the real girl" og "Blue Valentine" er fremragende præstationer på højde med den. Han er generelt bare ekstrem solid. Undre mig lidt over at "Stay" er under "All good things".
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#30 sluppermand 12 år siden

Young Hercules!

Arh, måske alligevel ikke ;)

Det må blive Half Nelson. En indlevende og nærværende præstation, der cementerede Goslings status, som en af de bedste skuespillere i sin generation.
Never trust a cop in a raincoat

Skriv ny kommentar: