-
Borat65%
-
Ali G Indahouse17%
-
Diktatoren11%
-
Brüno6%
-
Grimsby1%
Stemmer i alt: 315
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Stetso-G 8 år siden
Men det virker alligevel lidt meningsløst at lave afstemninger, der indeholder film, som de færreste har haft chancen for at se. Det er ved at være en ret gennemskuelig formel, at hver gang der kommer en ny film, så kommer der en afstemning om, hvordan den film stiller sig op blandt lignende produktioner med samme instruktør, emne, hovedrolleskuespiller eller genre.
For at afstemningen skulle give mening, ville det så ikke være på sin plads at komme med et emne og valgmuligheder, som der var lidt større sandsynlighed for, at flere kunne tage stilling til det?
#2 Morten Vejlgaard Just 8 år siden
PS. I øvrigt tager vi pænt imod forslag til nye afstemninger ved funktionen '
Foreslå afstemning'.
#3 Lawman 8 år siden
#4 Geekalot 8 år siden
#5 Noz 8 år siden
Folk tager de afstemninger lidt for seriøst ofte - især med deres kommentar om mangler på listerne - afstemningerne burde bare hedde "Af filmene du har set på nedestående liste - hvilken syntes du er bedst" - og så fjern mulighed for "anden" som ofte er tilstede.
Men nu er det jo ikke et større videnskabeligt værktøj, så lad os ikke gøre mere ud af det end det :)
//ontopic
Jeg har aldrig set en god Sacha Baron Cohen-film, jeg kunne dog døje ham i Hugo som den eneste film - men af de på listen, jeg har set, er Ali G nok den mindst elendige (muligvis fordi at det er den jeg har glemt mest)
#6 cain 8 år siden
#7 Trew 8 år siden