-
Hvem er Peckinpah?66%
-
"Convoy"15%
-
"The Wild Bunch"6%
-
"The Getaway" (1972)4%
-
"Straw Dogs"4%
-
"Cross of Iron"3%
-
Anden film af Peckinpah1%
-
"Bring Me the Head of Alfredo Garcia"1%
-
"Ride the High Country"0%
Stemmer i alt: 1111
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-jonasgr 18 år siden
Der er flere af filmene som er rigtig gode, min stemme gik til Wild Bunch.
'Cause I'm evil"
#12 filmz-Bruce 18 år siden
#13 PredatorX 18 år siden
#14 filmz-scaramanga 18 år siden
#15 gravity 18 år siden
#16 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Dødt løb mellem "Straw Dogs" og "The Wild Bunch" men sidst nævnte vinder på grund af den blev vist i 70mm og det var lidt af en oplevelse :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#17 dfms 18 år siden
Ja det er utroligt, men de ved hvem der har lavet Alien vs. Predator !!!!!!!!!!! Christ :(
#18 aknot 18 år siden
glemt alt om Convoy (klart en af Peckinpah svageste film), hvis du skal se en film hvor Kristofferson folder sig ud så en "Pat Garrett and Billy the Kid". super film og fed musik af Bob Dylan (som også spiller med i filmen), hans "Knockin´ On Heavens Door" er for så vidt jeg ved skrivet til denne film.
den eneste rigtige udgave(min er dog lånt ud pt. så har ikke fået den set endnu), læste engang at Peckinpah kørte Heston så hårdt at det slog klik for Heston, så han endte med at ride efter Peckinpah, med hævet sabel.
og til alle jer der ikke kender Sam Peckinpah, shame on you eller start her
Som bedste Peckinpah film, stod valget mellem "Wild Bunch", "Straw Dogs" og "Pat Garrett and Billy the Kid" og efter som Pat og Billy ikke er med på listen, endte min stemme på "Wild Bunch" som jeg nok syntes er et hak bedere end "Straw Dogs".
#19 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Convoy er vel egentligt ikke nogen særlig god film. Men den har måske netop derfor en form for kitsch-appeal. Da jeg boede på kollegie og bestyrede stedets filmklub (med projektor), så vi gerne Convoy mindst én gang om året. Vi havde soundtracket, udleverede teksten til temaet, og så galdt det ellers om at synge med, buh'e af panserne og heppe på truckerne. Der var naturligvis en gratis fad til folk, som medbragte en gummiand. :-)
#20 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"