• Army of Darkness
    24%
  • Spider-Man
    23%
  • Evil Dead II
    12%
  • Spider-Man 2
    12%
  • Spider-Man 3
    8%
  • Evil Dead
    7%
  • Drag Me to Hell
    4%
  • The Quick and the Dead
    2%
  • Darkman
    2%
  • The Gift
    2%
  • A Simple Plan
    2%
  • Anden film
    1%

Stemmer i alt: 1307

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 moulder666 15 år siden

Army of Darkness, uden tvivl!

Genial, sort humor.

Spiderman-franchisen er jeg til gengæld ret ligeglad med - det må være den nyere superhelte-franchise der siger mig mindst. Skuespillet er egentlig fornuftigt, plottet ok og effekterne for det meste ret gode - men når det så er sagt, synes jeg overhovedet ikke, at den formår at engagere tilskueren, eller bare bevæge sig en smule ud over de sædvanlige superhelte-film. Af harmløse popcorn-film at være, er det god kvalitet - men det er så også alt, jeg ser i dem!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#12 keitel 15 år siden

Evil Dead 2 selvfølgelig.

1 Evil Dead 2
2.Edderkoppen 2
3.Evil Dead
4.Edderkoppen
5.Edderkoppen 3
6.Dark Man
7.Army Of Darkness.
8.The Gift

Alle film på listen ligger over middel, hvilket vil sige han kun kan lave guf.
Mangler Simple Plan og den nye, men hold kæft den gik ikke længe i biffen herhjemme, øv nåede det sgu ikke.
Gravatar

#13 Yoda 15 år siden

Det blev et kryds ved "Evil Dead II"
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 reaper.dk 15 år siden

Absolut ingen tvivl: Army of Darkness
Trapped in time. Surrounded by evil. Low on gas
Gravatar

#15 filmz-Utyske 15 år siden

"Army of Darkness" med biograf-slutningen, tak. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16 jona 15 år siden

Evil Dead, har ikke set 2'eren eller 3'eren.. det må jeg snart gøre
Gravatar

#17 BN 15 år siden

Spider-Man 2

Hvorfor ikke etteren eller treeren? Fordi 'Spider-Man 2' er seriens foreløbige højdepunkt, hvor det hele - plot, drama, skuespil og effekter und so weiter - topper. Hvis jeg skal nævne en svaghed ved treeren, som mange efter min mening uretfærdigt kritiserer, så er det at den fungerer bedst efter at man lige har set toeren, ja, den hviler på toerens fundament .... det er ligesom med Bourne-trilogien, hvor toeren aka 'The Bourne Supremacy', også helt klart er seriens højdepunkt, og hvor treeren ligeledes også hviler på toerens fundament.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#18 Buzz 15 år siden

Darkman
Gravatar

#19 Dolle19 15 år siden

Evil Dead 2, All the way, en klassiker, 1 okay film,bare ikke så meget humor som Evil Dead 2.
3 også sjov og massere af god humor, og sjove scener og effecter.

Dog er der noget ved 2, der gør at jeg stemte på den, måske fordi disse 3 ord gør film til en klassiker,(Hånd,gevær,motorsav)

Og se også Braindead,endnu en klassiker :*)

Har set alle hans film :)
(Movie Geek Nr.1)
(Freddator All the way.)
Gravatar

#20 MuManden 15 år siden

Det blev Spider-Man 2, selvom jeg mindes Army of Darkness som en rigtig god og sjov film, men det er rigtig mange år siden jeg har set den, så ved ikke om den også holder i dag.
Men jeg kan nu også godt lide de 2 Første Evil Dead film, samt de 2 andre Spider-Man film.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: