-
Army of Darkness24%
-
Spider-Man23%
-
Evil Dead II12%
-
Spider-Man 212%
-
Spider-Man 38%
-
Evil Dead7%
-
Drag Me to Hell4%
-
The Quick and the Dead2%
-
Darkman2%
-
The Gift2%
-
A Simple Plan2%
-
Anden film1%
Stemmer i alt: 1307
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 moulder666 15 år siden
Genial, sort humor.
Spiderman-franchisen er jeg til gengæld ret ligeglad med - det må være den nyere superhelte-franchise der siger mig mindst. Skuespillet er egentlig fornuftigt, plottet ok og effekterne for det meste ret gode - men når det så er sagt, synes jeg overhovedet ikke, at den formår at engagere tilskueren, eller bare bevæge sig en smule ud over de sædvanlige superhelte-film. Af harmløse popcorn-film at være, er det god kvalitet - men det er så også alt, jeg ser i dem!
#12 keitel 15 år siden
1 Evil Dead 2
2.Edderkoppen 2
3.Evil Dead
4.Edderkoppen
5.Edderkoppen 3
6.Dark Man
7.Army Of Darkness.
8.The Gift
Alle film på listen ligger over middel, hvilket vil sige han kun kan lave guf.
Mangler Simple Plan og den nye, men hold kæft den gik ikke længe i biffen herhjemme, øv nåede det sgu ikke.
#13 Yoda 15 år siden
#14 reaper.dk 15 år siden
#15 filmz-Utyske 15 år siden
#16 jona 15 år siden
#17 BN 15 år siden
Hvorfor ikke etteren eller treeren? Fordi 'Spider-Man 2' er seriens foreløbige højdepunkt, hvor det hele - plot, drama, skuespil og effekter und so weiter - topper. Hvis jeg skal nævne en svaghed ved treeren, som mange efter min mening uretfærdigt kritiserer, så er det at den fungerer bedst efter at man lige har set toeren, ja, den hviler på toerens fundament .... det er ligesom med Bourne-trilogien, hvor toeren aka 'The Bourne Supremacy', også helt klart er seriens højdepunkt, og hvor treeren ligeledes også hviler på toerens fundament.
#18 Buzz 15 år siden
#19 Dolle19 15 år siden
3 også sjov og massere af god humor, og sjove scener og effecter.
Dog er der noget ved 2, der gør at jeg stemte på den, måske fordi disse 3 ord gør film til en klassiker,(Hånd,gevær,motorsav)
Og se også Braindead,endnu en klassiker :*)
Har set alle hans film :)
(Freddator All the way.)
#20 MuManden 15 år siden
Men jeg kan nu også godt lide de 2 Første Evil Dead film, samt de 2 andre Spider-Man film.